  • 1. Data: 2005-10-23 19:04:43
    Temat: TVN - wyprzedzone wyniki wyborow
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    TVN podal wyniki o ok. 2 minuty za wczesnie (pasek w dole ekranu).
    Prawdopodobnie czyjs blad. Ciekawe, czy beda jakies konsekwencje. Sytuacja w
    ogole byla zabawna, bo wyniki na pasku sie pojawily, a prowadzacy ostro
    udawali budowanie napiecia.

  • 2. Data: 2005-10-24 19:03:12
    Temat: Re: TVN - wyprzedzone wyniki wyborow
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Yawn napisał(a):

> [...]
    > Sytuacja w ogole byla zabawna, bo wyniki na pasku sie pojawily, a
    > prowadzacy ostro udawali budowanie napiecia.

    no i zbudowali napięcie bo nie zauważyłem :). No i rządzą nami kaczki.
    To oznacza że większość tak chciała, a co z tego wynika dużo debili
    jest w Polsce. Za granicą się dziwią że wygrali.

    Adam

  • 3. Data: 2005-10-24 19:33:17
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w ogole byla zabawna, bo wyniki na pasku sie pojawily, a prowadzacy ostro

    A co niektorzy ile zarobili na tym ;)

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu