  • 1. Data: 2005-10-23 19:40:54
    Temat: ukradziona karta do glosowania?
    Od: "dziwak" <d...@f...com>

    Czy zabranie karty wyborczej, a nie wrzucenie jej do urny to kradzież?
    Czyją właśnością jest karta?
    Po wyborach parlamentarnych właśnie tak pisano, że ileś tam kart zostało
    _ukradzionych_ bo nie znaleziono ich w urnach.

  • 2. Data: 2005-10-23 19:51:06
    Temat: Re: ukradziona karta do glosowania?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    dziwak wrote:
> [...]
    > Po wyborach parlamentarnych właśnie tak pisano, że ileś tam kart zostało
    > _ukradzionych_ bo nie znaleziono ich w urnach.

    Jak ją dostałeś do ręki od członka komisji to nie ukradłeś,
    jak mu zwinąłeś z biurka bo on się na chwilę odwrócił to ukradłeś.

  • 3. Data: 2005-10-24 08:02:54
    Od: "Tomek O." <t...@k...pl>

    Użytkownik "witek" wrote:

    > Jak ją dostałeś do ręki od członka komisji to nie ukradłeś,
    > jak mu zwinąłeś z biurka bo on się na chwilę odwrócił to ukradłeś.

    zabawne rozumowanie. Analogicznie jesli w wypozyczalni samochodów dostane
    kluczyki i papiery auta do reki od własciciela wypozyczalni... i
    przywłaszcze sobie ten samochod - to nie bedzie to kradziez bo dostalem
    kluczyki do reki? :-)

    Podejrzewam ze karty do glosowania sa "uzyczane" w konkretnym celu - w celu
    oddania glosu, i to ze dostaje sie ja do reki nie znaczy ze stajsz sie jej
    wlascicielem :)

    t.

  • 4. Data: 2005-10-24 08:24:08
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Tomek O." <t...@k...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > wypozyczalni... i przywłaszcze sobie ten samochod - to nie bedzie to
    > kradziez bo dostalem kluczyki do reki? :-)

    Właśnie. To będzie przywłaszczenie.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Join army, meet interesting people, kill them.

  • 5. Data: 2005-10-24 08:27:56
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "dziwak" <d...@f...com> naskrobał/a w

    > Czy zabranie karty wyborczej, a nie wrzucenie jej do urny to
    > kradzież?

    Żeby była kradzież, to ta karta musi przedstawiać jakąś wartość
    ekonomiczną.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Mlodziez w stanie nietrzezwym moze spowodowac potomstwo.

  • 6. Data: 2005-10-24 09:27:47
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > Żeby była kradzież, to ta karta musi przedstawiać jakąś wartość
    > ekonomiczną.

    a może ktoś zechce za nią zapłacic?

    A jak ktoś mi zwinie stary nic nie warty dzbanek to nie jest kradzież?? on
    dla mnie ma mardzo wielką wartość bo to pamiątka ale "ekonomicznej wartości"
    to nie ma żadnej.

  • 7. Data: 2005-10-24 09:32:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a może ktoś zechce za nią zapłacic?
    >
    > A jak ktoś mi zwinie stary nic nie warty dzbanek to nie jest kradzież?? on
    > dla mnie ma mardzo wielką wartość bo to pamiątka ale "ekonomicznej
    > wartości" to nie ma żadnej.

    no to: Mała szkodliwość dla społeczeństwa. Nikt nie będzie wzywać policji,
    bo brakuje kilku kartek. :>

  • 8. Data: 2005-10-24 10:00:51
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Grzesiex" <s...@g...pl> naskrobał/a w

    > a może ktoś zechce za nią zapłacic?

    Kto?
    Jakiś obrzydliwie bogaty kolekcjoner z zachodzu, który powiesi sobie ją w
    swojej posiadłości, w tajnym pomieszczeniu obk Mony Lizy i Krzyku
    Muncha?

  • 9. Data: 2005-10-24 13:32:45
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Kto?
    > Jakiś obrzydliwie bogaty kolekcjoner z zachodzu, który powiesi sobie ją w
    > swojej posiadłości, w tajnym pomieszczeniu obk Mony Lizy i Krzyku
    > Muncha?

    Ludzie różne rzeczy zbierają :)

  • 10. Data: 2005-10-24 18:51:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 23 Oct 2005 21:40:54 +0200, "dziwak" <d...@f...com>
    wrote:

> [...]
    >Po wyborach parlamentarnych właśnie tak pisano, że ileś tam kart zostało
    >_ukradzionych_ bo nie znaleziono ich w urnach.
    Przed poprzednimi wyborami parlamentarnymi na szkoleniach czlonkow
    komisji w Szczecinie informowano ze karta z chwila wydania staje sie
    wlasnoscia glosujacego i ma on prawo zrobic z nia co zechce - wlacznie
    z wyniesieniem poza lokal.

    WAM
    --
    Sylwester 2005!