    From: "miskatata" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wygrałem sprawę - co dalej
    Date: Fri, 28 May 2004 23:07:20 +0200

    Witam, wygrałem sprawę jako oskarżyciel prywatny. Sąd zasądził m in zapłatę
    przez skazaną na moją rzecz kwoty w wysokości 300 zł (tyle wpłaciłem
    składając wniosek o ukaranie do Grodzkiego). Domyślam się iż jest to kwota
    jaką mam dostać za poniesione koszta z mojej strony, jednakże nie wiem jak
    je otrzymam? Czy po pieniądze mam udać się do skazanej, czy do Sądu, czy
    skazana sama je prześle mnie, Sądowi, później Sąd mi itd. Proszę o info w
    tek kwestii, pozdrawiam

    Krzysiek