eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWycofanie się sklepu internetowego z transakcji › Wycofanie się sklepu internetowego z transakcji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "zibi" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wycofanie się sklepu internetowego z transakcji
    Date: Thu, 11 Apr 2002 21:55:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 50
    Message-ID: <a94ppu$lcg$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa149.mielec.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1018555007 21904 213.77.159.149 (11 Apr 2002 19:56:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Apr 2002 19:56:47 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:90113
    [ ukryj nagłówki ]

    Sytuacja: Sklep internetowy, produkt w bardzo atrakcyjnej dla mnie cenie.
    Klikam dodaj do koszyka, wypełniam formularz, potwierdzam.
    Dostaję majla z potwierdzeniem otrzymania zamówienia:
    Temat: Potwierdzenie zamówienia.
    Treść:
    "Witamy ze sklepu internetowego XXXXXX.pl!

    Otrzymaliśmy zamówienie, którego treść załączamy poniżej. Prosimy je
    potwierdzić,
    odsyłając na adres nadawcy (wciskając przycisk "Odpowiedz nadawcy" i
    następnie "Wyślij").
    Zamówienie zostanie anulowane jeżeli nie zostanie potwierdzone w ciągu 24
    godzin.

    Dziekujemy!"
    ---- Załacznik: --------------------------------------------------
    Artykuł nr 1:
    ----------------------------

    i tu moje dane, nazwę towaru, ilość, kod towaru, cena, wartość, koszty
    przesyłki, sposób wysyłki, itp.

    Przeczytałem wszystko się zgadzało z wypełnionym wcześniej formularzem
    zamówienia, więc jak prosili odesłałem majla w celu potwierdzenia.
    Uważałem że sklep przyjął zamówienie i czekałem na realizację.
    Lecz na następny dzień po południu dostaję majla o następującej treści:
    Temat: Zamówienie w sklepie internetowym XXXXXX.
    Treść:Dzień dobry,
    Dotarło do nas Pańskie zamówienie na (nazwa produktu). Niestety produkt ten
    nie jest już dostępny ze względu na wymianę całej serii (nazwa produktu). W
    najbliższym czasie powinny już zostać wprowadzone do cennika. Wszystkie ceny
    na nieaktualne już produkty zostały przez nas skasowane, co akurat w
    przypadku tego produktu uwidoczniło sie dość "atrakcyjna" cena X zł. Za błąd
    serdecznie przepraszamy.
    Pozdrawiam,
    ----------------------------------------------------
    ---
    xxxxxxxxxx
    Wchodzę na strony sklepu i widzę że produkt jest dalej dostępny tylko ceny
    na telefon lub majla
    Poczułem się robiony w balona
    Pytanie: Czy sklep może się wycofać z tak przyjętego i potwierdzonego
    zamówienia?
    Czy może nie zrealizować zamówienia lub zmienić cenę produktu, powołując się
    na błędy w systemie informatycznym sklepu?

    Sory że trochę przydługie
    Pozdrawiam
    zibi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1