eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWycofanie się sklepu internetowego z transakcji › Re: Wycofanie się sklepu internetowego z transakcji
  • Data: 2002-04-12 13:04:42
    Temat: Re: Wycofanie się sklepu internetowego z transakcji
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 11 Apr 2002, zibi wrote:

    > Pytanie: Czy sklep może się wycofać z tak przyjętego i potwierdzonego
    > zamówienia?

    Może - w końcu umowa o świadczenie niemożliwe jest nieważna.

    > Czy może nie zrealizować zamówienia lub zmienić cenę produktu, powołując
    > się na błędy w systemie informatycznym sklepu?

    Może się uchylić od umowy wskazując na wadę oświadczenia woli wywołaną
    błędem (istotnym), z tym że powinno to nastąpić na piśmie, jeśli druga
    strona nie zechce przyjąć samego maila.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1