eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWycofanie się sklepu internetowego z transakcji › Re: Wycofanie się sklepu internetowego z transakcji
  • Data: 2002-04-12 10:39:38
    Temat: Re: Wycofanie się sklepu internetowego z transakcji
    Od: "Shoovie" <s...@b...pl.NO_SPAM> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    zibi napisał(a) w wiadomości: ...

    >Czy może nie zrealizować zamówienia lub zmienić cenę produktu,
    powołując się
    >na błędy w systemie informatycznym sklepu?


    Oczywiscie, ze moze. Znam taki jeden, bo sam kiedys w takim
    pracowalem.
    Zawsze mozna powiedziec, ze jakis hacker wlamal sie na serwer i
    namieszal.
    Twoj sklep powiedzial Tobie cos innego, ale na to samo wychodzi.
    Poza tym jeszcze jedno. Zamawiasz towar, ktorego na stanie jest 1szt.
    Zamowienie, ktore realizowane jest przed Twoim zabiera ten egzemplarz.
    Kolejna dostawa za 2 dni, ale juz drozsze (normalka). Na pewno
    kontaktuja
    sie z Toba i mowia, ze bedziesz mial drozej, albo mozesz zrezygnowac
    z zamowienia.

    Pozdr,
    Shoovie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1