  • 1. Data: 2003-10-23 16:59:52
    Temat: Wyciag z rejestru gruntow
    Od: zibi <h...@w...pl>

    Witam!

    Staram sie o kredyt mieszkaniowy i zalozenie ksiegi wieczystej
    na kupowane mieszkanie. Na wniosku o zalozenie ksiegi wieczystej
    jako jeden z dokumentow istniej zalaczniki o nazwie
    "wyciag z rejestru gruntów"., Czy kto jest mi w stanie pomoc i
    powiedziec skad ten doument mam uzyskac i co w nim powinno byc zawarte.
    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Zbyszek

  • 2. Data: 2003-10-23 18:09:08
    Temat: Re: Wyciag z rejestru gruntow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Oct 2003, lablador wrote:
    [...do Zbyszka...]
    >+ > na kupowane mieszkanie. Na wniosku o zalozenie ksiegi wieczystej
    >+ > jako jeden z dokumentow istniej zalaczniki o nazwie
    >+ > "wyciag z rejestru gruntów".

    A nie "wypis" ?

    >+ > Czy kto jest mi w stanie pomoc i
    >+ > powiedziec skad ten doument mam uzyskac i co w nim powinno byc zawarte.
> [...]

    A co to za zwierz ?! ;)

    Bo ja mam przed nosem "wypis z rejestru gruntów", za który zapłaciłem
    Urzędowi Miejskiemu, wydał toto Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami.
    Kwota zależała od (AFAIR) chęci dostania mapki sytuacyjnej
    oraz....
    ilości sąsiadów :) - jako że płaci się "od sztuki" pozycji wypisu, w tym
    od sąsiadujących nieruchomości gruntowych !
    Zawiera m.in. nry KW, więc pewnie "to jest to".

    pozdrowienia, Gotfryd
    (któremu należy się odszkodowanie moralne za konieczność
    sięgnięcia do teczki z papierami ;) !)

  • 3. Data: 2003-10-23 18:56:37
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    > "wyciag z rejestru gruntów"., Czy kto jest mi w stanie pomoc i
    > powiedziec skad ten doument mam uzyskac i co w nim powinno byc zawarte.

    Z osrodka geodezyjnego.

    Dan.

  • 4. Data: 2003-10-23 22:33:19
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > A co to za zwierz ?! ;)

    Gospodarstwo pomocnicze (najczesciej) starostwa, pelna nazwa " Powiatowy
    osrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej"

> [...]
    > Urzędowi Miejskiemu, wydał toto Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami.
    > Kwota zależała od (AFAIR) chęci dostania mapki sytuacyjnej

    Bo akurat gmina wykonywala zadania zlecone z zakr. geodezji. Poczytaj prawo
    geodezyjne i kartograficzne to zrozumiesz wiecej (polecam szczegolnie art
    7d)

    Dan.