  • 1. Data: 2004-02-26 20:04:48
    Temat: Wycena nieruchomosci, uprawnienia, nowa ustawa.
    Od: "Przemek I." <u...@T...pl>

    Witam.

    Słyszalem ze ma wejsc nowa ustawa o wymaganiach co do wyksztalcenia osob
    ubiegajacych sie o uprawnienia wycen nieruchomosci.

    Różnie ludzie mówią i nie wiem komu wierzyć. Wiecie moze czy to wejdzie na
    pewno ?
    Bylbym wdzieczny za informacje albo linki gdzie szukac informacji na ten
    temat.

    --
    Przemek

  • 2. Data: 2004-02-27 09:00:38
    Od: "gienia" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przemek I. <u...@T...pl> napisał(a):

> [...]
    > pewno ?
    > Bylbym wdzieczny za informacje albo linki gdzie szukac informacji na ten

    Zmiana 115/ w art. 177 w ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

    &#8222;3) posiada wyższe wykształcenie prawnicze, ekonomiczne lub
    techniczne,&#8221;
    wszystkie zmiany znajdziesz tutaj:
    http://www.pfva.com.pl/newsdocs/200310300943.doc

  • 3. Data: 2004-02-27 18:31:52
    Od: "Przemek I." <u...@T...pl>

    gienia napisał(a):

    > Zmiana 115/ w art. 177 w ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
    >
    > &#8222;3) posiada wyższe wykształcenie prawnicze, ekonomiczne lub
> [...]

    Wielkie dzieki, dla mnie to super wiadomość :) !

    --
    Przemek