  • 31. Data: 2019-07-09 10:48:01
    Temat: Re: Wybuch gazu w Zielonej Górze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale co - kazdemu badanie kontrolne ?
    >
    > Bo kazdemu moze odbic :-)

    No tu już odbiło. Ryzyko większe, że coś pójdzie nie tak, albo, że jak
    pójdzie to oj.

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2019-07-09 20:07:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 08:49, J.F. pisze:

    > Zamkna okna ? Bo to pewnie prowokacja TVN :-)

    Albo "pomogą", jak w poprzednich wątkach. Sprawdź to się dowiesz:P

    > Akurat moze - alkomacik i na izbe wytrzezwien.

    Tutaj też może - mandacik, a jak nie to wniosek do sądu.

    > Pare razy zwina, komornik przyjdzie ... no i sie okaze, ze ma
    > immunitet :-)

    To dlaczego tak się nie dzieje?

    > Np jak filmuje interwencje policji ... ale hurra, jest po piwku :-)

    NA przykład (bycie po piwku nie jest wykroczeniem), albo przejdzie na
    czerwonym, albo popełni równie zagrażające bezpieczeństwu wykroczenie.
    Ważnie jest, żeby nie był patusem, bo patus ma to w dupie. Dlatego w
    przypadku patusa kończy się na "jest znany policji:.

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2019-07-09 22:37:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A nie jest tez czasem od zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom? :)

    Widziałeś gdzieś statystyki, ilu przestępstwom / wykroczeniom zapobiegnięto?

    > Fakt, że o tyle masz rację, że jak jest konkret to łatwiej, nawet taki
    > drobny konkret, ale przeciez zakłocenie porządku, latanie z
    > niebezpiecznym narzędziem po osiedlu, pod nic to nie podpada? Wezmę nóż
    > i wejdę w grupkę dzieci i tak nic? Policja bezradna?

    Nie jest bezradna, ale świry przeważnie gadają latami, a nie chodzą
    między dzieci z nożem. Problemem jest, w którym momencie zacząć działać
    i przede wszystkim dlaczego akurat w tej konkretnej chwili. Ale to
    częsty problem.

    Facet stoi z nożem. Można z nim długo negocjować, by odrzucił. Ale co
    zrobić, jak zaczyna się przemieszczać? Powoli. Robi krok za krokiem. W
    którym momencie strzelić. Może krok wcześniej, a może później. Może po
    kolejnym sam by stanął.

    > Z groźbą bezprawną jest ten problem, że zmusza ludzi do konfrontacji z
    > takim osobnikiem i ludzie sie tego zwyczajnie boja, bo nie dość że świr
    > to teraz jeszcze się skupi na nich.

    Oczywiście masz rację. Z tym, że tak z boku, jak ktoś nie ogarnia, to w
    sumie co takie groźby znaczą?

    > Taka niebieska karta mogłaby być dobrym pomysłem.

    Sam policjant tu nic nie poradzi. Potrzebny psycholog, psychiatra.

  • 34. Data: 2019-07-10 06:40:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widziałeś gdzieś statystyki, ilu przestępstwom / wykroczeniom zapobiegnięto?

    A to policja jest od wyrabiania statystyk, czy od realizacji zadań
    określonych ww ustawie o policji? Bo w ustawie, wbrew temu co piszesz
    ("Bo Policja jest od ścigania przestępstw / wykroczeń. <cut> Zaczyna
    działać, gdy stanie się przestępstwo / wykroczenie.") stoi napisane, że
    jest od zapobiegania - i to wyżej niż ścigania sprawców.

    > Nie jest bezradna,

    A co konkretnie robi? Bo w tym konkretnym przypadku odbija się od
    domofonu i ma pretensję, że jej dupę zawracjają, skoro i tak nie otwiera.

> [...]
    > między dzieci z nożem. Problemem jest, w którym momencie zacząć działać
    > i przede wszystkim dlaczego akurat w tej konkretnej chwili. Ale to

    Dlatego, że są chorzy psychicznie i niepoczytalni. A gadają przez lata,
    dlatego, że policja ma ich zachowanie w dupie i nic z tym nie robi. Mimo
    skrag. A potem któryś bierze nóż i zabija prezydenta miasta, albo
    wysadza blok. I nie wiadomo dlaczego. Wiadomo - dlatego, że byli chorzy
    na głowę, od dawna było o tym wiadomo, były na nich skargi i nic z tym
    nie zrobiono - zawsze po fakcie jest "był dobrze znany policji" - i co z
    tego, skoro literalnie nic z tym nie robiono? To tak jakby powiedzieć,
    że zapierdalanie po mieście 150 jest bezpieczne, bo większość
    zapierdalających jednak nikogo latami nie zabija. A może nawet są
    bezpieczniejsi - skoro zapierdalają i się nie rozbiją to umieją? Może
    froga bez sensu się czepiali?

> [...]
    > zrobić, jak zaczyna się przemieszczać? Powoli. Robi krok za krokiem. W
    > którym momencie strzelić. Może krok wcześniej, a może później. Może po

    Myślę, że najlepiej nic nie robić. Zająć się ewidentnymi sprawami jak
    przejście na czerwonym.

    > Oczywiście masz rację. Z tym, że tak z boku, jak ktoś nie ogarnia, to w
    > sumie co takie groźby znaczą?

    Zakłucenie porządku, ciszy, miru, groźby? Jak to jest, że jak ktoś
    przejdzie na czerwonym to znajdziecie bez problemu paragraf, który nie
    tylko pozwala, ale wręcz zmusza was do działania, a jak jesteście
    potrzebni to będziecie szukać paragrafów, żeby nic nie zrobić?

    > Sam policjant tu nic nie poradzi. Potrzebny psycholog, psychiatra.

    To niech się zwróci w odpowiednie miejsce o pomoc jak sobie sam rady nie
    daje. I nie ma, że nie ma podstaw. Mówi o tym ustawea o policji -
    jeszcze zanim wspomni o ściganiu sprawców.

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2019-07-10 12:20:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Albo "pomogą", jak w poprzednich wątkach. Sprawdź to się dowiesz:P

    Ale ja nie mam historii psychiatrycznej :-)

    >Tutaj też może - mandacik, a jak nie to wniosek do sądu.
    >To dlaczego tak się nie dzieje?

    Moze juz raz probowali, zobaczyli ze jakis wariat, i wiedza jak sie
    skonczy.

    Ale zamknac do wytrzezwienia mozna :-P

    J.

  • 36. Data: 2019-07-10 18:05:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2019 o 12:20, J.F. pisze:

    > Ale ja nie mam historii psychiatrycznej :-)

    I doszliśmy do sedna. To czy jest chory na głowę czy nie, nie ma
    znaczenia. To że ktoś jest jebnięty nie sprawia, że wykroczenie nie jest
    wykroczeniem. Co najwyżej, że za nie nie będzie sądzony z KW czy KK.
    Samej natury czynu zabronionego to nie zmienia, więc niby czemu policja
    miałaby nie interweniować?

    > Moze juz raz probowali, zobaczyli ze jakis wariat, i wiedza jak sie
    > skonczy.

    To prowadzi do nader ciekawego wniosku, że godni zaufania są tylko
    świry. Innym nigdy nie wiadomo co do łba strzeli.

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2019-07-11 01:23:11
    Od: n...@o...pl

    w <5d24fb15$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zrobić, jak zaczyna się przemieszczać? Powoli. Robi krok za krokiem. W
    > którym momencie strzelić. Może krok wcześniej, a może później. Może po

    Może po prostu mieć teasery?

  • 38. Data: 2019-07-11 19:31:18
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Widziałeś gdzieś statystyki, ilu przestępstwom / wykroczeniom zapobiegnięto?

    Czyli publicznie przyznajesz, że nienależnie pobierasz pensję?
    To poprosze zadeklaruj, na konto jakiej fundacji wpłacisz swoje pobory za
    ostatnie X lat, i pokaż, że to zrobiłeś ;P

    --
    'Tom N'

  • 39. Data: 2019-07-11 20:00:47
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale ja nie mam historii psychiatrycznej :-)

    Tym gorzej dla Ciebie. Shrek się własnie przyznał, że lubi "te" zabawy...
    Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem...

    --
    'Tom N'

  • 40. Data: 2019-07-11 20:09:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 19:31, 'TomN' pisze:

    > Czyli publicznie przyznajesz, że nienależnie pobierasz pensję?
    > To poprosze zadeklaruj, na konto jakiej fundacji wpłacisz swoje pobory za
    > ostatnie X lat, i pokaż, że to zrobiłeś ;P

    A widziałeś takie statystyki? Albo może wiesz choć, jak je zrobić? Tak
    merytorycznie, zamiast czepiać się osoby.