  • 51. Data: 2019-07-13 03:37:13
    Temat: Re: Wybuch gazu w Zielonej Górze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-12, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > oczywiście warto się nim zająć. Ale jak przez 10 lat stada sąsiadów
    > biegają, że jakiś kretyn chce się wysadzić, a ten kretyn się nie wysadza
    > i pomimo kilku prób okazuje się, że nikt poza dzielnicowym problemu nie
    > dostrzega, to co tu można zrobić.
    >
    > Aż do czasu, jak gość się wysadzi, to wtedy znajdzie się wielu, co to
    > już 10 lat wcześniej wiedziało, że tak będzie. Ba do tego się jeszcze
    > wielu znajdzie, co też wiedziało, ale nikomu nie mówiło oraz co najmniej
    > z tuzin takich, co by powiedzieli, gdyby wiedzieli, ale nie wiedzieli,

    Zasoby są ograniczone, ale też wydaje się, że jak ktoś zatruwa życie
    innym od wielu lat i wszyscy z policją na czele o tym wiedzą to coś trza
    by z tym zrobić. Nawet nie, że pewnie będzie tragedia, ale też w końcu
    bo tak nie powinno być. Już pominę, że przecież zdarzały się i przypadki
    linczów/samosądów, bo ile można pewne zachowania znosić.

    We wczorajszej Wyborczej jest art., wywiad z sąsiadami tych babek.
    Prawdę mówiąc zbieżności z sytuacją, o której pisał Shrek są spore, z
    tym, że tam to poszło nawet dalej:

    http://zielonagora.wyborcza.pl/zielonagora/7,35182,2
    4986973,bo-tak-mi-sie-chcialo-dlaczego-matka-z-corka
    -chcialy-wysadzic.html

    "Jesienią ub. roku Ireneusz rozmawiał z policjantami. Dowiadywał się, jak
    można dokonać obywatelskiego zatrzymania. Bo Monika nie stawiała się na
    przesłuchania, nie przyjmowała policjantów. Zaczaił się w korytarzyku.
    Chciał obezwładnić kobietę, a później przekazać policji. Kiedy Monika
    weszła na klatkę, szybko otworzył drzwi. Rzucił się na kobietę, chwycił.
    To nie było proste. - Mocno się wyrywała, chciała uciec. Gryzła -
    opowiada pani Teresa. Sąsiad pokazał jej pogryzioną nogę. Zrobił
    obdukcję.

    Po Monikę przyjechała policja i pogotowie. - Miesiąc mieliśmy spokój, bo
    odwieźli ją do szpitala psychiatrycznego - mówią sąsiedzi."

    Policjant mu doradzał w sprawie obywatelskiego zatrzymania bo się baba
    nie stawiała na policji na wezwania!? Że k.. co?

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2019-07-13 13:31:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Policjant mu doradzał w sprawie obywatelskiego zatrzymania bo się baba
    > nie stawiała na policji na wezwania!? Że k.. co?

    Mało to prawdopodobne i albo dziennikarz, albo sąsiad - moim zdaniem -
    coś pomylił. Obywatelskie zatrzymanie jest obwarowane kilkoma
    ograniczeniami. Przede wszystkim musi to być tzw. "gorący uczynek". W
    przeciwnym wypadku to sąsiad bezprawnie pozbawia wolności tę kobietę, a
    jej przysługuje "obrona konieczna". To na tyle oczywiste, że wątpię, by
    ktoś wpadł na taki absurdalny pomysł.

  • 53. Data: 2019-09-08 06:50:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od razu, tyle że w nogi.