  • 61. Data: 2009-09-24 06:59:54
    Temat: Re: Wszyscy taksówkarze to GPSowi piraci?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > w wiadomości news:4ab938d7@news.home.net.pl...

    > Dzieci, jak zobaczycie dziwnego osobnika z wklęśnięciem potylicy i
    > kromką chleba w garści - uciekajcie jak najszybciej. Może jeszcze mieć w
    > 2 ręce aparat fotograficzny którym jakoby niebo fotografuje ...

    Dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo myślałeś nad taką żałosną ripostą, biedne
    zboczone dziecko... Kończysz się ;)

  • 62. Data: 2009-09-24 07:17:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
> [...]
    > kromką chleba w garści - uciekajcie jak najszybciej. Może jeszcze mieć w
    > 2 ręce aparat fotograficzny którym jakoby niebo fotografuje ...

    Swoją szosą, drogie upośledzone acz spragnione mężczyzny i zboczone
    dziecko, wiedz, że normalnym ludziom nie tak łatwo naruszyć kości
    czaszki - to, że twoje są jak ze szkła nie oznacza, że i inni cierpią na
    taką samą dolegliwość. Więc twoja projekcja znów była chybiona.

    Ale to tłumaczy twój strach i krycie się w swojej trollowej jaskini...

  • 63. Data: 2009-09-28 15:37:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownicy "Andrzejowie Lawowie" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisali w wiadomości news:4abb1d1d$1@news.home.net.pl...

    Podwójna odpowiedz swiadczy ze cierpisz dodatkowo na rozdwojenie jazni. Nie
    wiem wiec nawet z którym półgłówkiem rozmawiam ...

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 64. Data: 2009-09-28 21:15:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > Użytkownicy "Andrzejowie Lawowie" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > napisali w wiadomości news:4abb1d1d$1@news.home.net.pl...

    > Podwójna odpowiedz swiadczy ze cierpisz dodatkowo na rozdwojenie jazni.

    Dupa z ciebie, nie diagnosta.

    > Nie wiem wiec nawet z którym półgłówkiem rozmawiam ...

    Tsk, tsk, tsk... Prawie tydzień myślenia, a i tak nie dałeś rady
    wymyślić żadnej sensownej riposty.

    Odpowiedź w więcej niż jednym kawałku przeciążyła twój mizerny, trollowy
    móżdżek... W sumie żadne zaskoczenie.

  • 65. Data: 2009-09-29 17:18:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> zabełkotał w wiadomości

    > Tsk, tsk, tsk...

    Koledzy szanowni, nasz geniusz spod Geanta pochodzi sadzac po rejestracji ze
    Skarżyska ... juz wiemy czemu mu w Jankach przywalili. Mial po drodze ...

    > Prawie tydzień myślenia, a i tak nie dałeś rady
    > wymyślić żadnej sensownej riposty.

    Jesli myslisz, ze nie mam innych zajec poza dyskusja z uposledzonym urazowo
    inwalida umyslowym to sie mylisz.
    Idz w koncu na ta prepanacje, moze ci bruzdy jakies na mózgu zregeneruja i
    zaczniesz szczatkowo myslec.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 66. Data: 2009-09-29 20:40:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:

    > Koledzy szanowni, nasz geniusz spod Geanta pochodzi sadzac po
    > rejestracji ze Skarżyska ... juz wiemy czemu mu w Jankach przywalili.
    > Mial po drodze ...

    Masz żałosne omamy...

    > Jesli myslisz, ze nie mam innych zajec poza dyskusja z uposledzonym
    > urazowo inwalida umyslowym to sie mylisz.
    > Idz w koncu na ta prepanacje,

    Idź zapoznaj się ze słownikiem.

    > moze ci bruzdy jakies na mózgu zregeneruja
    > i zaczniesz szczatkowo myslec.

    Ja tam wolę myśleć w pełni i sprawnie. Szczątkowe myślenie pozostawiam
    takim trollom, jak ty - tworzycie dzięki temu uroczy bełkot z
    przekręconych zbyt trudnych dla was słów...

  • 67. Data: 2009-09-30 15:21:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:4ac270bc$1@news.home.net.pl...

    > Ja tam wolę myśleć w pełni i sprawnie.

    To zacznij trollu.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 68. Data: 2009-09-30 21:01:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn pisze:
    > w wiadomości news:4ac270bc$1@news.home.net.pl...

    > To zacznij trollu.

    Ortografii i interpunkcji naucz się sam.