  • Data: 2010-09-28 11:52:58
    Temat: Wszczęcie egzekucji a spłata zadłużenia w tym samym dniu
    Od: zenon <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    sytuacja wygląda następująco: po powrocie z urlopu znalazłem pokwitowany
    przez moją matkę list polecony z ZTM informujący mnie o przekazaniu do
    komornika wniosku o windykację należności z tytułu egzekucyjnego (sprawę
    przegrałem, mimo że miałem opłaconą kartę miejską, tyle że niewyraźnie
    podpisaną, a mimo uchwały Rady Warszawy o odstąpieniu od kary w takich
    przypadkach, i okazania w sądzie zaświadczenia że cierpię na dysgrafię,
    sąd uznał że ZTM mógł, ale nie musiał anulować mi mandat, a moja dysgrafia
    go nie interesuje, przegapiłem termin odwołania i stąd tytuł egzekucyjny
    zachował ważność, ale teraz nie o tym...). Następnego dnia pobiegłem do
    banku i wpłaciłem całą kwotę na konto ZTM. Tego samego dnia, po południu,
    moja matka odebrała list polecony od komornika z informacją o wszczęciu
    egzekucji. Co robić w tej sytuacji? Czy da się uniknąć kosztów komornika?
    Może warto dodać, że nie kwitowałem odbioru żadnego z obu listów
    poleconych.
    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    z.