    From: "Krzychu" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wstrzymanie wyplaty wynagrodzenia
    Date: Wed, 15 Jun 2005 20:43:17 +0200
    Sender: f...@o...pl@h89.softpro2.pl

    > Popatrz w umowędo kiedy miałeś mieć wypłacaną pensję

    w umowie tego nie ma, ale moze istniec regulamin wyplacania, ktorego nikt
    nie widzial na oczy
    poza tym bylem po wyplate, ale odmowil mi wyplacenia, czy moze sie pozniej
    tlumaczyc, ze ja nie przyszedlem po odbior w terminie? pomimo ze ma moj
    numer konta?

    >Czy szef taką umowę moze ci udowodnić?

    byla to tylko ustna umowa, ze jak odejde z firmy przed okreslonym terminem
    to zwroce kase, swiadkiem jest wspolwlasciciel firmy, ale powtarzam, ze bylo
    to tylko ustnie.