  • 11. Data: 2007-01-13 06:30:06
    Temat: Re: Wspolzycie seksualne nieletnich - zaciekawil mnie jeden artykul
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "pezwas" <l...@s...uk> wrote in message
    news:45a878d0_1@x-privat.org...

    > hehe a kto by się przejmował sztywną granicą 15lat,ja się tym nie
    > przejmuje.Bardzo czesto sypiam z 13letnimi synami mojego kolegi który
    > zostawia mi ich na weekend

    To dla takich jak ty, którzy pieśni pochwalne piszą o takich zachowaniach
    jest zmieniane prawo.
    --
    Maluch

  • 12. Data: 2007-01-13 07:31:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal M napisał(a):
    > Witam
    >
    > Zawsze wydawalo mi sie ze bara-bara jest "legalne" w polskim prawie od
    > 18 roku zycia, a tutaj dzis sobie czytam artykul:

    W jakiejś purytańskiej enklawie żyłeś, czy co? ;->

    Od 15. urodzin za zgodą stron zainteresowanych wolno w Polsce wszystko :)

    ATSD to europejskim krajem-rekordzistą jest... Hiszpania. Tam granicą są
    13. urodziny :D

    Skrajne podejście mają na Madagaskarze: 21 lat... (chyba tylko dla
    małżonków jest "ulga" - od 18 można).