  • 41. Data: 2004-09-26 22:01:40
    Temat: Re: Wredna teściowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz wrote:

    > Powiedz mi jak to mozna zrobic, bo ja tez mam telefon TP z ktorego nie
    > dzwonie, tylko dzwonia do mnie, a mam koszty. Wytlumacz mi jak, bo
    > mnie chyba zacmilo ze nie wiem.

    Uwaga! Informacja z ostatniej chwili! Jak nie będą dzwonić, abonament
    też zapłacisz.

    Chyba, że sobie w ogóle telefon zlikwidujesz.

  • 42. Data: 2004-09-26 22:04:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lukasz wrote:

    > Nie. Tesciowa chce miec spokoj i ma do tego prawo.

    Teściowa chce mu złośliwie dokuczyć. I do tego prawa nie ma.

    > Dlaczego zonie nie zalozy telefonu i nie oplaca go? zalozenie trwa
    > tydzien i po klopocie.

    Jasne. To teściowa go pobije za nasyłanie do niej instalatorów TPSA i
    chęć instalowania 'jakichś kabli'.

    Idź się ożeń z tą jego teściową (skoro tak ją niezmiernie kochasz) bo
    jej chyba odbiło, bo chłopa dawno nie miała!

  • 43. Data: 2004-09-26 22:14:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RobertZ wrote:

    > Co ciekawe twierdzi ze ja niepokoje, nekam i ze ma bilingi(ciekawe).
    > Bilingi rozmow przychodzacych, oraz ze udowodni ze ja przesladuje.
    > W ten sposob ze prosze do telefonu moje dzieci. Dosc oryginalne.

    To może tak:

    Art. 107. Kodeksu Wykroczeń:

    Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błą lub w
    inny sposób złośliwie niepokoi
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    nagany.

    Teściowa wprowadza w błąd? Jak mówi to, co napisałeś powyżej, to
    wprowadza. Robi to złośliwie? Jasne! Zanipokoiło Cię to? To chyba widać,
    skoro się tu zapytujesz o to.

    Na upartego podpada to jeszcze pod kodeks karny (groźby karalne w celu
    zmuszenia do zaniechania przez Ciebie działania), ale IMHO taką duperelą
    prokurator by się nie zajął.

  • 44. Data: 2004-09-27 04:13:43
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 26 wrz o godzinie 22:53, na pl.soc.prawo, RobertZ napisał(a):

    > Co ciekawe twierdzi ze ja niepokoje, nekam i ze ma bilingi(ciekawe).
    > Bilingi rozmow przychodzacych

    Oczywiście że wykaz rozmów przychodzących jest realny - tzn. istnieje
    takowe coś ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 45. Data: 2004-09-27 05:30:56
    Od: "misiu" <l...@s...pl>

    wiadomości news:cj7e4c$29b5$5@news2.ipartners.pl...

    > Płaci je (a konkretnie abonament) niezależnie od tego, czy ktoś do niej
    > dzwoni, czy nie.

    A co to ma w tym przypadku do rzeczy???
    Już to było wałkowane zresztą.

  • 46. Data: 2004-09-27 10:47:17
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Pewnie. A Józef Oleksy to kolejne wcielenie Buddy.

    To akurat niewykluczone:),- wieczny i niezniszczalny:).
    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 47. Data: 2004-09-27 10:48:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    misiu wrote:

    > A co to ma w tym przypadku do rzeczy???
    > Już to było wałkowane zresztą.

    Misiu... Weź idź już sobie...

  • 48. Data: 2004-09-27 15:26:00
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Łeb cię szczypie?
    > To trol jakiś czy co do ciężkiej cho+lery?

    to do mnie chlopcze?

    Marek

  • 49. Data: 2004-09-27 16:36:22
    Od: "misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to do mnie chlopcze?
    >
    > Marek

    A czemu tak sądzisz? Spójrz kogo cytowałem.

  • 50. Data: 2004-09-27 16:39:56
    Od: "misiu" <l...@s...pl>

    wiadomości news:cj8r5d$20b$4@news2.ipartners.pl...

    > Misiu... Weź idź już sobie...