  • 11. Data: 2009-01-02 14:36:37
    Temat: Re: Wrak auta a brak OC w trakcie rozliczania szkody
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    WS wrote:

    > bez przesady, bo ktos uwierzy i spac nie bedzie mogl... ;)

    noo, dobrze napisalem
    za pierwszy dzien 100 euro, za trzeci dzien nastepne 150 euro, za 14
    dzien nastepne 250 euro

    :)

  • 12. Data: 2009-01-04 21:44:12
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    > jeśli do tej pory miałeś to na pewno masz.
    > Weź to OC które masz i dzwoń do nich, albo się tam przejdź.

    O to właśnie mi chodziło. Załóżmy że miałeś ubezpieczenie
    w roku 2008 i jego ważność kończyłą się pod koniec
    roku 2008 ... to jeżeli NIC NIE ROBIŁEŚ ... to w sierpniu
    2009 również masz WAŻNE UBEZPIECZENIE. Dlaczego?
    Dlatego że firma ubezpieczeniowa uważa że ZALEGASZ IM
    Z ZAPŁATĄ SKŁADKI UBEZPIECZENIOWEJ na polisę nr .....
    Nie można komuś ZALEGAĆ ZAPŁATĘ za usługę której nie
    wykonał.

    Podsumowując, NIEOPŁACONA POLISA jest nadal WAŻNĄ POLISĄ
    chyba że umowa ubezpieczeniowa została rozwiązana.

    Posiadanie dokumentów na dwoód czegoś, to zupełnie
    inna sprawa, nie ma to ŻADNEGO związku z ubezpieczeniami
    i czymkolwiek. Posidanie polisy ubezpieczeniowej, podobnie
    jak posiadanie prawa jazdy jest możliwe do sprawdzenia
    przez Policję natychmiast i w kazdym miejscu (w Polsce)
    ... należy nie przyjmować mandatów za brak dokumentów.
    Policja po to dostaje sprzęt by z niego korzystać, to
    my podatnicy kupujemy im ten sprzęt.

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 13. Data: 2009-01-04 22:11:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomy M. wrote:

    > O to właśnie mi chodziło. Załóżmy że miałeś ubezpieczenie
    > w roku 2008 i jego ważność kończyłą się pod koniec
    > roku 2008 ... to jeżeli NIC NIE ROBIŁEŚ ... to w sierpniu
    > 2009 również masz WAŻNE UBEZPIECZENIE.

    tak (z pewnymi wyjątkami)

    > Dlaczego?
    > Dlatego że firma ubezpieczeniowa uważa że ZALEGASZ IM
    > Z ZAPŁATĄ SKŁADKI UBEZPIECZENIOWEJ na polisę nr .....

    słusznie uważa

    > Nie można komuś ZALEGAĆ ZAPŁATĘ za usługę której nie
    > wykonał.

    to nie jest usługa.

    > Podsumowując, NIEOPŁACONA POLISA jest nadal WAŻNĄ POLISĄ
    > chyba że umowa ubezpieczeniowa została rozwiązana.

    lub się sama rozwiązała

> [...]
    > ... należy nie przyjmować mandatów za brak dokumentów.
    > Policja po to dostaje sprzęt by z niego korzystać, to

    ustawa precyzyjnie mówie, że ma się mieć dokumenty przy sobie,.
    Więc mandat jest za brak tychże dokumentów w trakcie kontroli a nie za
    ich brak w ogóle.
    Doradzanie komuś aby w takim przypadku nie przyjmowania mandatów jest
    najgłupsze z możliwych. Narazi się na śmieszność w sądzie grodzkim,
    wyższą grzywnę i koszty postępowania.