  • 1. Data: 2008-12-29 18:13:13
    Temat: Sprzeciw od nakazu zaplaty - co dalej?
    Od: hen <h...@w...pl>

    Witam
    Wnioslem do sadu sprzeciw jak w temacie.
    Jest jakis termin ,w ktorym sad powinien przyslac mi wezwanie na rozprawe?
    Czy powininem sie dowiadywac w sadzie co i jak?
    Bo minelo juz okolo 2 tygodni i zadnego odzewu....
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-29 19:21:55
    Temat: Re: Sprzeciw od nakazu zaplaty - co dalej?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    hen pisze:

    > Jest jakis termin ,w ktorym sad powinien przyslac mi wezwanie na rozprawe?

    Nie ma terminu. Znajdzie się miejsce na wokandzie - zostaniesz
    zawiadomiony.

    > Bo minelo juz okolo 2 tygodni i zadnego odzewu....

    Ło stary ... ja w zadupiastym Przemyślu w Rejonówce tkwię
    czekając na decyzję od 5 miesięcy, a ty ciśnienie łapiesz po 2
    tyg ????

    6008

  • 3. Data: 2008-12-29 19:46:13
    Od: hen <h...@w...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Ło stary ... ja w zadupiastym Przemyślu w Rejonówce tkwię czekając na
    > decyzję od 5 miesięcy, a ty ciśnienie łapiesz po 2 tyg ????

    nie mialem dotad przyjemnosci z wymiarem sprawiedliwosci ...

  • 4. Data: 2008-12-29 19:49:17
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    hen pisze:

    > nie mialem dotad przyjemnosci z wymiarem sprawiedliwosci ...
    ^^^^^^^^^^^^

    Odważnie ...

    6008

  • 5. Data: 2008-12-29 19:59:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    hen pisze:
> [...]
    > Czy powininem sie dowiadywac w sadzie co i jak?
    > Bo minelo juz okolo 2 tygodni i zadnego odzewu....

    Człowieku! Ja po sprzeciwie dłużnika 2 lata czekałem na rozprawę!

  • 6. Data: 2008-12-29 20:52:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Człowieku! Ja po sprzeciwie dłużnika 2 lata czekałem na rozprawę!

    W którym sądzie?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2008-12-29 21:21:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Człowieku! Ja po sprzeciwie dłużnika 2 lata czekałem na rozprawę!

    Jasne. Zapewne w pruszkowie ;)

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 8. Data: 2008-12-29 21:40:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Johnson pisze:

    > Jasne. Zapewne w pruszkowie ;)

    O staaary, plan podziału sumy uzyskanej z licytacji - praga
    północ, 6 rok.

    Z pruszkowa też mam wiele spraw, które ponad 2, 3 lata leżą i
    żadne ponaglenia nic nie dają ... a to akta w oprawie, a to
    urlop sędziego, a to referendarz ma ciotę ;/

    6008

  • 9. Data: 2008-12-29 23:17:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > W którym sądzie?

    To było w czwartym (o ile pamiętam) gospodarczym w Warszawie (w tym
    molochu przy Solidarności)

  • 10. Data: 2008-12-29 23:19:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Jasne. Zapewne w pruszkowie ;)

    W Pruszkowie to ja w ekspresowym tempie (po ponagleniu i rozmowie)
    miałem założoną księgę wieczystą bardzo szybko, bo tylko w nieco ponad
    rok (pocieszyli mnie, że niektórzy czekają dwa lata i jeszcze nie mają).