  • 1. Data: 2004-10-23 13:04:07
    Temat: Wrabiają mnie (długie)
    Od: "Piotr Serwin" <l...@N...pl>

    Witam!
    Piszę o swoim problemie.Bardzo proszę o radę.Ta sprawa jest dla mnie
    naprawde ważna.
    Jestem w maturalnej klasie,przez pół roku chodziłem do Katolcikiego Liceum z
    którego zostałem wydalony1,5 roku temu ,oficjalnie za skłocanie klasy,picie
    alkoholu.
    Moje "problemy" w szkole zaczęły się od tego że ojciec zaczął rozliczać
    ks.dyrektora z niejasnych braków szkolnych pieniędzy itp.Potem wydarzenia
    rozegrały się praktyczie w ciągu 3 tygodni i z dobrego ucznia (przew.szkoły)
    zostałem z niej usunięty
    Po jakimś czasie (już po moim usunięciu) w internecie powstała stroina
    internetowa szkoły autorstwa kolegi z klasy.Były na niej zdjęcia
    nauczycieli,opisy zniesławiające szkołę.,pentagramy etc.
    Wybuchła z tego afera,koleś-autor strone szybko zlikwidował.
    Rok poźniej ( w styczniu tego roku) ten sam kolega napisal mi na gg że ze
    szkoły wylatują kolejne osoby za picie alkoholu,zwymiotowanie na księdza) i
    że osoby te zemszczą się na księdzu.Ta zemsta polegała na tym że fasada
    szkoły oraz samochód księdza zostaną pomalowane farbą.I tak się stało.W nocy
    14 stycznia na szkole namalowano swastyki,pentagramy hasła anty-klerykalne
    itp.
    Na policji toczy sie sprawa z art 288 (niszczenie mienia) ja jestem
    świadkiem w tej sprawie.
    Byłem na pierwszym przesłuchaniu.Od razu powiedziano mi że teraz mogę szybko
    stać się podejrzynym w sprawie.
    I tu zaskoczenie koleś autor strony internetowej zeznaje że to ja byłem
    twórcą strony internetowej,gdyż wielokrotnie go o tym
    informowałem,powiedział również że to ja w styczniu rozgłaszałem że szkoła
    zostanie pomalowana itp.
    Koleś zeznaje że ja pisałem mu o tym wszystkim poprzez gadu-gadu.
    Na dodatek ksiądz mówi że odbierał ode mnie telefony w których groziłem mu
    śmiercią,pobiciem itp.

    Sprawa wygląda bardzo nieciekawie.Na następne przesłuchanie mam przynieść
    wydrukowane archiwum gadu gadu z rozmów z tym kolesiem.
    Z archiwum jasno wynika że to on pisał mi o pomalowaniu szkoły,ale czy to
    jest dowód ?
    Koleś ten zwalił winę na mnie,kiedy to policja zaczęła śledztwo w tej
    sprawie i on był podejrzany.Nie ma żadnych innych dowodów oprócz jego
    zeznań.
    Mam na policję przynieść swój numer IP.
    Jak sobie teraz uświadamiam to strona ta mogła być rówież założona z mojego
    komputera,gdyż "koledzy" z katolcikiego LO często przesiadywali u mnie w
    domu i korzystali z mojego stałego łącza.Mogą to potwierdzić moi rodzice
    Moja wiedza na tematy związane z tworzeniem stron www jest bardzo niska,nie
    potrafię tego robić co również może poświadczyć mój nauczyciel informatyki.

    Jak widać to wszystko jest nieciekawe.Jak powinienem się bronić przed
    niesłusznym oskarżeniem ?
    Po niedzieli będe rozmawiał ze znajomym adwokatem bo na pewno sprawa ta
    trafi do sądu.
    Jaką linię obrony powinienem przyjąć ? Na policji zeznałem jak było naprawdę
    tylko czy to coś da

    Bardzo proszę o porady,uwagi
    Pozdrawiam!
    Piotr Serwin

  • 2. Data: 2004-10-23 13:23:48
    Temat: Re: Wrabiają mnie (długie)
    Od: stern <s...@n...lubi.spamu>

    kam wrote:

    > Ineresująca procedura... Mówi sie świadkowi, że zaraz może być
    > podejrzanym i jeszcze zobowiązuje się go do dostarczenia dowodów...

    cóż, lepsze chyba to niż zajęcie komputera :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 3. Data: 2004-10-23 13:24:34
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Piotr Serwin wrote:
    > Na policji toczy sie sprawa z art 288 (niszczenie mienia) ja jestem
    > świadkiem w tej sprawie.
    > Byłem na pierwszym przesłuchaniu.Od razu powiedziano mi że teraz mogę szybko
    > stać się podejrzynym w sprawie.
    (...)
> [...]

    Ineresująca procedura... Mówi sie świadkowi, że zaraz może być
    podejrzanym i jeszcze zobowiązuje się go do dostarczenia dowodów...

    KG

  • 4. Data: 2004-10-23 14:05:00
    Temat: Re: Wrabiaj? mnie (długie)
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 23 Oct 2004 15:04:07 +0200, użyszkodnik "Piotr Serwin"
    <l...@N...pl> napisał:

    > Bardzo proszę o porady,uwagi
    > Pozdrawiam!
    > Piotr Serwin

    widze że klechy robią afere :P

    wydruk z GG to nie jest generalny dowód, natomiast wraz z logami
    zbieranym gdzieś na serverach po drodze zawiera informacje które mogą
    pomóc w ustaleniu czy kłamiesz czy też nie
    do tego dochodzą bilingi telefoniczne i paredziesiąt innych rzeczy o
    których istnieniu wiedzą techniczni od telekomunikacji a o czym
    przeciętna osoba z ulicy nie ma zielonego pojęcia

    gegeralnie jeśli jesteś niewinny to dostarcz to o co Cie proszą, nie
    zwacaj uwagi na to że Cie straszą, oni zawsze straszą, taka praca

    --
    futszaK
    598339018 601061867

  • 5. Data: 2004-10-23 14:32:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Koleś zeznaje że ja pisałem mu o tym wszystkim poprzez gadu-gadu.
    > Na dodatek ksiądz mówi że odbierał ode mnie telefony w których groziłem
    mu
    > śmiercią,pobiciem itp.

    a Walesa jest kosmita. Dowody dowody dowody.

    Skoro policjantow z poznania nie zamknieto bo pocisku ktory zabil
    dzieciaka nie znaleziono to czym sie martwisz jezeli
    jestes czysty?

    > Sprawa wygląda bardzo nieciekawie.Na następne przesłuchanie mam
    przynieść
    > wydrukowane archiwum gadu gadu z rozmów z tym kolesiem.

    Gratulacje dla Polskiej Policji :) Ja takie archiwum moge zrobic.

    > Z archiwum jasno wynika że to on pisał mi o pomalowaniu szkoły,ale czy
    > jest dowód ?

    dowodem ze chcial pomalowac szkole. Jaki w tym twoj udzial?
    Przeciez mogl to zrobic odplatnie, albo za kare, az tak dokldnie Ci sie
    zwierzal?

    > Koleś ten zwalił winę na mnie,kiedy to policja zaczęła śledztwo w tej
    > sprawie i on był podejrzany.Nie ma żadnych innych dowodów oprócz jego
    > zeznań.

    no to nie ma w ogole dowodow. Choc w Polsce mozna sie wszytkiego
    spodziewac.

    > Mam na policję przynieść swój numer IP.

    znowu gratulacje dla nich, przynies sasiada :)

> [...]
    niska,nie
    > potrafię tego robić co również może poświadczyć mój nauczyciel

    uuu, tutaj jest niedobrze,

    a moja mamusia moze potwierdzic ze nie umiem
    sie poslugiwac pistoletem i w zwiazku z tym nie moglem, zabic Pani X,
    wiarygodne?

    > Jak widać to wszystko jest nieciekawe.Jak powinienem się bronić przed
    > niesłusznym oskarżeniem ?

    Nie zachecam do przestepstwa, ale ja gdybym byl na Twoim miejscu postaral
    bym sie
    go jednak przekonac do przyznania sie,

> [...]
    > trafi do sądu.
    > Jaką linię obrony powinienem przyjąć ? Na policji zeznałem jak było

    no to nie zmieniaj zeznan a jak Ci jakis burak bedzie drzec morde na
    przesluchaniu.
    popros wtedy o zmiane tonu albo przesluchujacego.

    P.

  • 6. Data: 2004-10-23 14:33:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ineresująca procedura... Mówi sie świadkowi, że zaraz może być
    > podejrzanym i jeszcze zobowiązuje się go do dostarczenia dowodów...

    coz, moze zadzwonienie do providera w celu uzyskania IP to zbyt
    skompikowana sprawa dla tych policjantow :)

    P.

  • 7. Data: 2004-10-23 14:36:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > widze że klechy robią afere :P
    >
    > wydruk z GG to nie jest generalny dowód, natomiast wraz z logami
    > zbieranym gdzieś na serverach po drodze zawiera informacje które mogą
    > pomóc w ustaleniu czy kłamiesz czy też nie

    jezeli na serwerach jest tresc zawarta, bo moze oryginalne arhciwum
    przerobic.
    Daty i godziny wiadmosci zachowac tylko tresci pozmieniac.

> [...]
    >
    > gegeralnie jeśli jesteś niewinny to dostarcz to o co Cie proszą, nie
    > zwacaj uwagi na to że Cie straszą, oni zawsze straszą, taka praca

    Dwoch policjantow zatrzymuje ksiedza.
    "Prosze owtorzyc bagaznik"
    "hmm, a co to jest" pyta sie ksiedza
    "Bojler na zachrystie"
    Skonczyli kontrole ksiadz odjechal,
    policjant pyta sie kolegi
    "Ty co to jest bojler na zachrystie?"
    "nie wiem to Ty w szkole chodziles na religie"

    P.

  • 8. Data: 2004-10-23 16:33:35
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 23 Oct 2004 16:36:33 +0200, użyszkodnik "Przemek R."
    pl> napisał:

    > jezeli na serwerach jest tresc zawarta, bo moze oryginalne arhciwum
    > przerobic.
    > Daty i godziny wiadmosci zachowac tylko tresci pozmieniac.

    tego nigdy nie możesz być pewien a ja nie jestem w stanie Ci tego
    zapewnić, wystarczy że wyrywkowo ktoś zapisuje sumy kontrolne od
    przesyłanych wiadomości czy (tak robią dostawcy ktorych znam)
    wszystkie pakiety syn wraz z kilkoma innymi pozornie mało istostnymi
    infrmacjami. Sfałszujesz dostarczone informacje - leżysz, strona
    przeciwna zfauszuje dostarczone informacje - leży

    pamiętaj że z krętaczami to oni mają do czynienia na codzień

  • 9. Data: 2004-10-23 17:41:21
    Od: Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl>

    pl> napisał:

> [...]
    > przeciwna zfauszuje dostarczone informacje - leży
    >
    > pamiętaj że z krętaczami to oni mają do czynienia na codzień

    co do stron i logów, to firmy hostingowe robią kopie zapasowe myślę że
    jak wydruk z archiwum z GG nie pomorze trzeba się zwrócić to tejże firmy
    żeby pozowoliła przeglądnąć kopie zapasowe z konkretnych dni :)
    [oczywiście zależy jak często robią kopie]

    > --
    > futszaK
    > 598339018 601061867
    > 80% należności można zwindykować ponosząc 20% kosztów

    Pozdrawiam
    Grzesiek G.

    P.S.
    Czy chcielibyście żeby ktoś kto Was nie lubi pomalował Wam samochód i
    domek ? chyba znam odpowiedź ;)

  • 10. Data: 2004-10-23 21:22:58
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Czyżbyś pisał o Świętej Rodzinie w Krakowie?

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o"