  • 1. Data: 2004-08-05 12:12:02
    Temat: Wpis do ewidencji działalności gospodarczej - sprzedaż art. zoologicznych
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Witam.
    Jaki tym działalności należy wybrać przy wpisie do ewidencji, aby móc
    sprzedawać artykuły zoologiczne. Patrzę, patrzę i nie widzę stricte
    'sprzedaży artykułów zoologicznych'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2004-08-05 13:12:13
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

> [...]
    > Jaki tym działalności należy wybrać przy wpisie do ewidencji, aby móc
    > sprzedawać artykuły zoologiczne. Patrzę, patrzę i nie widzę stricte

    Tylko kto ci broni wykonywac dzialnosc bez jej wpisania w ewidencji ...
    kiedys ropatrywal ten problem Janusz Weiss z Radia Z i okazalo sie ze nei ma
    zadnej kary za wykonywanie dzialnosci innej niz wipsana w ewidencji :)

    Keruj

  • 3. Data: 2004-08-05 13:14:52
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <k...@t...pl> napisal(a):

> [...]
    > zadnej kary za wykonywanie dzialnosci innej niz wipsana w ewidencji :)

    No, też się długo nad tym zastanawiałem i NIE ZNALAZŁEM przepisu, który
    ogranicza działalność do tego, co wpisane jest w ewidencji.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 4. Data: 2004-08-05 13:41:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Keruj <k...@t...pl> wrote:

    > Tylko kto ci broni wykonywac dzialnosc bez jej wpisania w ewidencji ...

    Nie chodzi o to. Hurtownie zoologiczne wymagają takiego wpisu.

    > kiedys ropatrywal ten problem Janusz Weiss z Radia Z i okazalo sie ze nei ma
    > zadnej kary za wykonywanie dzialnosci innej niz wipsana w ewidencji :)

    No i niestety wymóg taki mają i basta. Ale... Zadzwoniłem i powiedziałem, że
    nie widzę nic takiego w PKD... Stanęło na tym, że 'było, ale pewnie
    urzędnicy coś zmienili i nie ma'. W efekcie - jako zastępstwo może być np.
    chów zwierząt (sic!).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2004-08-05 13:56:27
    Od: "Keruj" <k...@t...pl>

> [...]
    > nie widzę nic takiego w PKD... Stanęło na tym, że 'było, ale pewnie
    > urzędnicy coś zmienili i nie ma'. W efekcie - jako zastępstwo może być np.

    Musieli wykreslic bo jest tylko :

    Działalność ogrodów botanicznych i zoologicznych oraz naturalnych obszarów i
    obiektów chronionej przyrody

    w terści którego jest "zoo"

    Keruj

  • 6. Data: 2004-08-05 21:57:29
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2004 15:12:13 +0200, Keruj naskrobał(a):

> [...]
    > zadnej kary za wykonywanie dzialnosci innej niz wipsana w ewidencji :)

    Rozpatrywał ale nie od tej storny co trzeba. Kupujący nie może takiej
    faktury wrzucić w koszty niestety :( - przerabiałem ten temat.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-08-05 22:29:27
    Od: "weronika" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" napisał:
    > Jaki tym działalności należy wybrać przy wpisie do ewidencji, aby móc
    > sprzedawać artykuły zoologiczne. Patrzę, patrzę i nie widzę stricte
    > 'sprzedaży artykułów zoologicznych'.

    a takie PKD: 52.48.G -Sprzedaż detaliczna artykułów nieżywnościowych w
    wyspecjalizowanych sklepach, gdzie indziej niesklasyfikowana ?
    weronika

  • 8. Data: 2004-08-06 08:27:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    weronika <a...@a...pl> wrote:

    > a takie PKD: 52.48.G -Sprzedaż detaliczna artykułów nieżywnościowych w
    > wyspecjalizowanych sklepach, gdzie indziej niesklasyfikowana ?

    No właśnie. Zastanawiałem się nad tym samym, ale... W hurtowni upierają się,
    że to za mało precyzyjne i nie definiuje typu sprzedawanych artykułów :(
    No nic - trzeba się chyba będzie przyczepić do tego chowu zwierząt, ale dla
    mnie to jakiś absurd :(

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2004-08-06 08:30:01
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <s...@h...pl> napisal(a):

> [...]
    > No nic - trzeba się chyba będzie przyczepić do tego chowu zwierząt, ale dla

    Ale to chyba wymysł hurtowni z tym PKD? Nie ma innej w Polsce? Ja bym im
    powiedział, że mnożą problemy, olewasz ich i idziesz gdzie indziej, a
    oni nadal niech wymagają PKD, którego nie ma, ich sprawa. Moim zdaniem
    poskutkuje.

  • 10. Data: 2004-08-06 11:01:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

    > Ale to chyba wymysł hurtowni z tym PKD? Nie ma innej w Polsce? Ja bym im

    Wymysł. Niestety jest to jedyny przedstawiciel danego producenta (bardzo
    popularnej karmy) w Polsce :(

    > powiedział, że mnożą problemy, olewasz ich i idziesz gdzie indziej, a

    j.w.

    > oni nadal niech wymagają PKD, którego nie ma, ich sprawa. Moim zdaniem
    > poskutkuje.

    Na razie rozmawiałem z dyrektorem i powiedział o tym chowie zwierząt.
    Zobaczymy co będzie w praktyce w przyszłym tygodniu jak pojadę tam z
    dokumentami.

    --
    Przemysław Maciuszko