  • 1. Data: 2004-08-05 11:06:11
    Temat: Sprowadze samochod
    Od: "Jaroo" <d...@o...pl>

    Witam,
    jakie dokumenty sa potrzebne w Urzedzie Celnym a pozniej w Urzedzie Skarbowym
    i dalej w Wydz. komunikacji?
    gdy:::
    chce sprowadzic samochod z Francji i zarejestrowac na moja firme ktora ma w
    obecnej chwili zawieszona dzialalnosc (jestem w trakcie zalatwiania
    formalnosci o wszczecie dzialalnosci.)?
    czy do wszystkiego wystarczy dokument notarialny stwierdzajacy wykup firmy od
    poprzednich udzialowcow?

    z gory dziekuje.

    (a w nawiasie mowiac i w razie potrzeby jestem w stanie znalesc samochod na
    zamowienie, rejon poszukiwan benelux i francja)

    Pozdrawiam,