  • 1. Data: 2004-08-05 11:39:27
    Temat: samochod - rejestracja - długi termin
    Od: "Zielony" <d...@i...prv.pl>

    Autko sprowadzone z Niemiec
    W trakcie formalności celnych, tz. papiery złożone i opłacona akcyza,
    czekam na decyzją UC o zapłaceniu (3 tygodnie od dziś ...!!!)
    W U.Skarbowym na za tydzien do odbioru potwierdzenie zwolnienia
    podmiotowego z VAT (US OK)
    Tablice białe niemieckie (+ ubezpieczenie) sa z datą 12-08-2004.
    W Urzędzie komunikacji najbliższy termin na Złożenie papierów dali mi
    27-08-04, teoretycznie można to zrobic dopiero po UC i US (??? czy tak
    ???)
    Potem trzeba czekać 3 tygodnie na dowód rej i tablice polskie
    Aby złożyć w U.Kom. musze miec ubezpieczenie (n ajaki numer rej ?????????)
    !!??!!??
    Jak to zrobic zeby mozna bylo jezdzic do momentu uzyskania tablic
    polskich?
    Zakładam ze ubezpieczenie bym wykupił (czy mozna autko ubezpieczyc pomimo
    ze jest na tablicach niemieckich, a potem ubezpieczyciel zminił by numer
    rej.???)

    Qrcze dlaczego w Niemczech te formalności trwają tylko jeden dzien a u nas
    ... 1 miesiąc

    Zielony

  • 2. Data: 2004-08-05 11:56:06
    Temat: Re: samochod - rejestracja - długi termin
    Od: "Zielony" <d...@i...prv.pl>

> [...]
    > ???)
    > Potem trzeba czekać 3 tygodnie na dowód rej i tablice polskie

    Poprawka , oczywiscie 27 bedzie juz rejestracja