  • 1. Data: 2004-08-05 12:15:13
    Temat: [KP] zapis w świadectwie pracy
    Od: "Antoni" <a...@n...com.pl>

    Moja Umowa o Pracę rozwiązała się w związku z moją odmową przyjęcia obniżki
    płacy art. 42 par 3 Kodeksu Pracy. W świadectwie pracy napisano, że stosunek
    pracy ustał w wyniku rozwiązania umowy o prace za wypowiedzeniem art. 30 par
    1 pkt 2 k. p.
    Bardzo proszę o informację. Czy mam taki zapis przyjąć czy lepiej wystąpić o
    sprostowanie.

  • 2. Data: 2004-08-05 20:33:05
    Temat: Re: [KP] zapis w świadectwie pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Antoni" <a...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1 pkt 2 k. p.
    > Bardzo proszę o informację. Czy mam taki zapis przyjąć czy lepiej wystąpić

    Ale moim zdaniem oni dobrze to napisali. Przecież oni Ci wypowiedzieli
    warunki pracy. Ty tego nie przyjąłeś i stosunek po okresie wypowiedzenia
    ustał.