  • 1. Data: 2004-11-12 14:42:28
    Temat: Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Czy to prawda, że jeśli w potwierdzeniu wpisu działalności gospodarczej nie
    ma podanego PKD (dawniej takie były wpisy) to trzeba koniecznie do końca
    tego roku zaktualizować wpis ?

    Z.K.

  • 2. Data: 2004-11-12 22:25:02
    Temat: Re: Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 lis o godzinie 15:42, na pl.soc.prawo, Zygmunt Kałuża napisał(a):

    > Czy to prawda, że jeśli w potwierdzeniu wpisu działalności gospodarczej nie
    > ma podanego PKD (dawniej takie były wpisy) to trzeba koniecznie do końca
    > tego roku zaktualizować wpis ?

    W potwierdzeniu??
    Nie wiem skąd wytrzasnąłeś potwierdzenie ;)
    Potwierdzone to możesz mieć podanie /kopię/ o dokonanie wpisu do ewidencji,
    składane PITy itp itd.

    Ale co do sedna problemu (?) - tak, należy uaktualnić zaświadczenie o
    wpisie do ewidencji działalności gospodarczej poprzez podporządkowanie
    wykonywanej działalności z aktualna numeracją PKD oraz wpisaniem PESELu
    przedsiębiorcy, bo tego też nie było wcześniej. Potem nadal zaktualizowanie
    wpisu w GUSie /chyba że akuratnie trafiłeś ze swoimi PKD tak że nie
    potrzeba ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423