  • 1. Data: 2004-11-12 12:54:43
    Temat: Prawa autorskie
    Od: "Marc.K" <m...@o...pl>

    witam

    czy istnieja jakies dokumenty potwierdzajace
    prawa autorskie???

    np. jesli napisalem jakis programik to czy
    musze gdzies zalatwiac prawa autorskie
    do tego programu ??

    jak udowodnic iz jestem wlascicielem owego
    programu

    pozdrawiam marcK

  • 2. Data: 2004-11-12 14:01:21
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marc.K rzecze:
    > czy istnieja jakies dokumenty potwierdzajace
    > prawa autorskie???

    Tylko takie jakie sobie sam przygotujesz.

    > np. jesli napisalem jakis programik to czy
    > musze gdzies zalatwiac prawa autorskie
    > do tego programu ??

    Nie.

    > jak udowodnic iz jestem wlascicielem owego programu

    Wydrukuj sobie dwie strony z kodem i podpisz przy notariuszu.
    Będziesz miał w razie czego dowód.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2004-11-12 14:26:03
    Od: "Marc.K" <m...@o...pl>

    witam

    a jesli w programie bedzie wyraznie
    napisane

    Autorem programu jest :Pan X

    czy to nie jest dowod na to iz
    Pan X jest autorem programu ?

  • 4. Data: 2004-11-13 00:09:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marc.K" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Pośredni, ale nie niepodważalny. W większości programów już po ich
    skompilowaniu spokojnie taką rzecz można zmienić.