  • 1. Data: 2003-07-13 19:10:50
    Temat: Wor pelen bzdur
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

    Uszanowanie dla grupy. Mam taki maly rebus dla bywalcow.

    Przygotowanie do czynu zabronionego jest:
    a) zawsze karalne, gdy chodzi o przestepstwo, a ustawa tak stanowi,
    b) zawsze karalne, gdy chodzi o wykroczenie, a ustawa tak stanowi,
    c) zawsze karalne gdy chodzi o zbrodnie
    d) zawsze karalne, gdyz kodeks karny i wykroczen nic na ten temat nie mowia

  • 2. Data: 2003-07-13 19:22:24
    Temat: Re: Wor pelen bzdur
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

    I jezeli nie sprawi to komus klopotu to:

    Prawa do wolnosci czlowieka zgodnie z prawem moze naruszyc:
    a) inny czlowiek
    b) instytucja panstwowa
    c) organizacja pozarzadowa
    d) spolka akcyjna

    Stwierdzenie "...zaniecha oświetlania miejsc dostepnych dla
    publicznosci,..." jest:
    a) hipoteza
    b) sankcja
    c) dyspozycja
    d) norma prawna

    Nakaz karny w postepowaniu nakazowym w sprawach o wykroczenia wydaje:
    a) prokurator
    b) oskarzyciel publiczny
    c) sedzia
    d) przewodniczacy kolegium do spraw wykroczen

    Przestepstwa materialne to takie, przy ktorych:
    a) znamieniem jest skutek
    b) dzialanie sprawcy skierowane jest przeciwko mieniu
    c) dzialanie polega na zagarnieciu mienia
    d) sprawca jest osoba fizyczna

    Osoba najblizsza dla podejrzanego jest:
    a) brat
    b) matka
    c) syn siostry
    d) konkubina

    Osoba niepoczytalna dokonujaca czynu zabronionego:
    a) ponosi ograniczona odpowiedzialnosc karna,
    b) ponosi odpowiedzialnosc karna, ale odstepuje sie od wymierzenia kary,
    c) ponosi odpowiedzialnosc, ale tylko za zbrodnie
    d) nie ponosi odpowiedzialnosci karnej

    Zakazy bezwzgledne przesluchania swiadka dotycza:
    a) duchownego, ktory byl swiadkiem zdarzenia kolizji drogowej,
    b) osoby posiadajacej immunitet dyplomatyczny
    c) obroncy podejrzanego co do faktu, o ktorym dowiedzial sie prowadzac
    sprawe,
    d) sedziego, ktory byl swiadkiem kradziezy

    sprawdzmy co ta grupa umie :)

  • 3. Data: 2003-07-13 19:46:12
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Użytkownik "Velo" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > sprawdzmy co ta grupa umie :)

    A my juz wiemy czego Ty nie umiesz:-))

    HaNkA

  • 4. Data: 2003-07-13 20:21:04
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> napisał
    w wiadomości news:besd0l$8hc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A my juz wiemy czego Ty nie umiesz:-))

    niom odpowiedzi akurat na te pytania nie jestem pewien, dlatego zwrocilem
    sie o konsultacje do ekspertow :) czyz z samej istoty slowa legis nie wynika
    poszukiwanie prawdy?:)

  • 5. Data: 2003-07-13 20:23:17
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

  • 6. Data: 2003-07-13 20:26:09
    Od: "Velo" <v...@w...pl>

> [...]

    > sprawe,
    > d) sedziego, ktory byl swiadkiem kradziezy

    a jakie sa Twoje notowania Hanka?:)

  • 7. Data: 2003-07-13 20:29:02
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    qrcze, wydawało mi się, że egzaminy na aplikacje juz były, więc przeciek
    chyba cokolwiek spóźniony... ;-)

  • 8. Data: 2003-07-14 12:03:22
    Temat: Odp: Wor pelen bzdur
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    +a+c+d
    Co do syna siostry bym sie zastanawiała, ale reszta może odmówić konkubina r
    ównież.