eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWoooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawie Idei, juz mam się bać ??? › Re: Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawi e Id ei, juz mam się bać ???
  • Data: 2003-08-22 21:40:39
    Temat: Re: Woooow, zadzwonila do mnie firma windykacyjna w sprawi e Id ei, juz mam się bać ???
    Od: "Ben" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozwolę sobie dorzucić "3 grosze".
    Jeśli zawarłeś umowę to musisz dotrzymać jej warunków. Co to znaczy "pieniądze
    po prostu się skończyły"? Oczywiście to przykra sprawa, ale czy to musi
    obchodzić twojego wierzyciela? Piszesz bzdury o skorumpowanych sądach i
    komornikach z kijami baseballowymi, a nie przeszkadza ci, że chcesz ukrywać
    swoj majątek przed wierzycielami? Najpierw sam bądź w porządku, a potem
    oskarżaj innych.
    Pisanie zaś o zastosowaniu w twojej sytuacji art. 191 kk to już kompletne
    nieporozumienie. Owszem przemoc może być psychiczna, ale jeśli uważasz, że
    ktokolwiek uzna za przemoc telefon (nawet bardzo niemiły) wierzyciela do
    biednego dłużnika, który nie ma pieniędzy i bardzo się zdenerwował tym okrutnym
    atakiem wierzyciela to niestety się mylisz.
    Z pozdrowieniami
    Ben