  • 1. Data: 2003-08-14 16:58:04
    Temat: Wojsko i studia
    Od: "Michał Piotrowski" <m...@g...pl>

    Witam!

    Właśnie dostałem się na studia i od razu pojawiła się sprawa wojska
    (zaświadczenia i tym podobne). Tymczasem moja rodzicielka (prawnik bądź co
    bądź) twierdzi, iż niedawno przeczytała o możliwości "odrobienia" wojska
    podczas studiów. Jednakże ma to wyglądać podobnie jak w PRLu - wakacyjne
    obozy wojskowe. Czy to prawda? Jak to (dokładnie!!!) wygląda obecnie, a
    także czy może się zmienić?

    Dziękuję z góry za odpowiedź
    Michał Piotrowski

  • 2. Data: 2003-08-19 15:58:59
    Temat: Re: Wojsko i studia
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Michał Piotrowski napisał(a) Thu, 14 Aug 2003 18:58:04 +0200 na pl.soc.prawo:

> [...]
    > podczas studiów. Jednakże ma to wyglądać podobnie jak w PRLu - wakacyjne
    > obozy wojskowe. Czy to prawda? Jak to (dokładnie!!!) wygląda obecnie, a

    Może i można ale po co? Przecież co rok wychodzi rozporządzenie
    przenoszące absolwentów wyższych uczelni do rezerwy.
    Poza tym coś się mówiło swego czasu o zmianie na armię zawodową więc
    zanim skończysz studia to może się okazać że pobór do wojska przejdzie
    już do historii. (jeśli ktoś by miał jakieś info na ten temat kiedy to
    może nastąpić jeśli wogóle nastąpi to niech napisze)

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    www.mariuszr.prv.pl
    mariuszr@USUN_TO.post.pl