  • 1. Data: 2002-08-10 22:07:15
    Temat: Wniosek w aspekcie
    Od: "Jomamoto" <j...@w...pl>

    Dostałam takie pismo z Sądu:

    "Sekretariat Sądu Okręgowego w W-wie zawiadamia, w sprawie Alicji XXXXXX o
    rozwód, wzywa do zgłoszenia wniosków w sprawie, w aspekcie niedoręczonego
    wezwania dla pozwanego z powodu zmiany miejsca zamieszkania - w terminie 14
    dni"

    Kto mi pomoże sformułować te wnioski. Jestem bezrobotna i nie mam pieniędzy
    na adwokata.

    Ala

  • 2. Data: 2002-08-11 22:34:53
    Temat: Re: Wniosek w aspekcie niedoręczenia
    Od: "Jomamoto" <j...@w...pl>

> [...]
    14
    > dni"
    >
    > Kto mi pomoże sformułować te wnioski. Jestem bezrobotna i nie mam

    Czy nikt mi nie pomoże? Proszę nawet o info do kogo się zwrócić o pomoc.

    Ala

  • 3. Data: 2002-08-12 10:28:14
    Temat: Odp: Wniosek w aspekcie niedoręczenia
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jomamoto <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj6ork$m6$...@n...tpi.pl...
    > pieniędzy

    Domyślam się, że w pozwie jest podany adres pozwanego pod, którym nie
    zamieszkuje czyli ostatnie wspólne zamieszkanie z powódką. Czy mam racje?

    Należało ponadto podać inf.,że pozwany nie przebywa pod wskazanym adresem i
    nie jest znane powódce obecne miejsca pobytu pozwanego.
    W związku z czym teraz dostając takie pismo powinnaś na nie odpisać,że
    ostatnim miejscem zam.pozwanego bylo .... obecnie nie wiesz gdzie
    przebywa.Chociaż lepiej byloby wskazać jego miejsce zam. bo nie jest łatwą
    sprawą uzyskać rozwód w Twoim przypadku.

    Sandra

  • 4. Data: 2002-08-12 21:26:42
    Od: "Jomamoto" <j...@w...pl>

> [...]
    > przebywa.Chociaż lepiej byloby wskazać jego miejsce zam. bo nie jest łatwą
    > sprawą uzyskać rozwód w Twoim przypadku.

    Dla czego w moim przypadku trudno o rozwód.

    Mój prawie były mąż jest wariatem i jak by się dowiedział to by mnie zabił
    albo mocno poturbował.
    Śledzi mnie codziennie robiąc sceny gdy spotkam się z jakimś facetem lub
    nawet grupą osób.
    Ponieważ ma układy to nie pozwala mi nawet na pracę w knajpach jako
    kelnerka.

    Dodam tylko że on kest zubożałym włoskim szlachcicem i wszyscy przebywamy
    teraz we Włoszech.
    Zabrał mi paszport dziecka więc nawet nie moge z nią przyjechać do polski.
    Teraz on nie ma stałego miejsca zamieszkania bo się ukrywa chyba przed
    podatkami.

    Ala