    From: "Jomamoto" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek w aspekcie niedoręczenia
    Date: Mon, 12 Aug 2002 23:26:42 +0200

    > Domyślam się, że w pozwie jest podany adres pozwanego pod, którym nie
    > zamieszkuje czyli ostatnie wspólne zamieszkanie z powódką. Czy mam racje?
    >

    > Należało ponadto podać inf.,że pozwany nie przebywa pod wskazanym adresem
    > nie jest znane powódce obecne miejsca pobytu pozwanego.
    > W związku z czym teraz dostając takie pismo powinnaś na nie odpisać,że
    > ostatnim miejscem zam.pozwanego bylo .... obecnie nie wiesz gdzie
    > przebywa.Chociaż lepiej byloby wskazać jego miejsce zam. bo nie jest łatwą
    > sprawą uzyskać rozwód w Twoim przypadku.

    Dla czego w moim przypadku trudno o rozwód.

    Mój prawie były mąż jest wariatem i jak by się dowiedział to by mnie zabił
    albo mocno poturbował.
    Śledzi mnie codziennie robiąc sceny gdy spotkam się z jakimś facetem lub
    nawet grupą osób.
    Ponieważ ma układy to nie pozwala mi nawet na pracę w knajpach jako
    kelnerka.

    Dodam tylko że on kest zubożałym włoskim szlachcicem i wszyscy przebywamy
    teraz we Włoszech.
    Zabrał mi paszport dziecka więc nawet nie moge z nią przyjechać do polski.
    Teraz on nie ma stałego miejsca zamieszkania bo się ukrywa chyba przed
    podatkami.

    Ala