  • 21. Data: 2007-01-02 21:44:32
    Temat: Re: Wniosek do sadu, jak napisac?
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:enejbq$dgs$1@inews.gazeta.pl...

    > chcialbys by bylo inaczej?
    > Ja wtedy Ciebie o takie rzeczy oskarze, oczywiscie bez swiadkow

    swiadek jest konieczny w przypadku nagrania wideo?
    a co z polaczeniami ktore wykonywal do mnie?

  • 22. Data: 2007-01-02 21:58:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:enejbq$dgs$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > swiadek jest konieczny w przypadku nagrania wideo?
    > a co z polaczeniami ktore wykonywal do mnie?

    ustosunkowalem sie do konretnego zacytowanego zdania.

  • 23. Data: 2007-01-02 22:07:37
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:enekif$kn1$1@inews.gazeta.pl...
    > ustosunkowalem sie do konretnego zacytowanego zdania.

    wiec co bys zrobil znajac ten dowod i 100% domniemywanie
    ze ciebie ktos konkretny neka telefonami?

  • 24. Data: 2007-01-03 00:09:26
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomek [Tue, 2 Jan 2007 23:07:37 +0100]:

    [ciap marudzenie]

    Jesus, ludzie - nie możecie sobie normalnie nastrzelać po
    pyskach, zamiast marnować czas sądów na próby rozstrzugania
    tak ciężkich, poniżających i ośmieszających ofiarę ataków
    jak oblanie jej drinkiem...? Japierdolę, ile wy macie lat?

    Niech zgadnę: z dziewczyną byłeś, nawrzucałeś facetowi że
    "już ty mu pokażesz, w sądzie się spotkamy!!!" - a teraz
    za nic nie chcesz wyjść po raz drugi na idiotę?

    Kira (chciałabym mieć tylko takie problemy :P)

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *

  • 25. Data: 2007-01-03 07:01:31
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    > Kira (chciałabym mieć tylko takie problemy :P)

    niestety nie nalezy do tego typu ludzi
    nie bylo nawet prowokacji
    odpowiesz mi w koncu na moje pytania czy tez bedziemy debatowac nad
    slusznoscia sprawy?

  • 26. Data: 2007-01-03 07:21:39
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomek [Wed, 3 Jan 2007 08:01:31 +0100]:

    > odpowiesz mi w koncu na moje pytania czy tez bedziemy
    > debatowac nad slusznoscia sprawy?

    Debatować nie zamierzam, pośmiałam się, starczy. A ty może
    naucz sie czytać, bo efekt pójścia z tym do sądu już parę
    osób ci tu uświadamiało. Znaczy najprawdopodobniejszy brak
    efektu.

    Kira

  • 27. Data: 2007-01-03 10:32:42
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:enekif$kn1$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > wiec co bys zrobil znajac ten dowod i 100% domniemywanie
    > ze ciebie ktos konkretny neka telefonami?

    nie majac dowodu a bedac przekoananym ze ktos jest winny (bo o takiej
    sytuacji pisze, nie przekrecaj), albo bym chodzil jak mucha za gownem
    w poszukiwaniu dowodu, np nagranie jak sie komus chwali czy sprowokowany
    o tym wspomina (od niego to wychodzi, nie jak ktos mu wklada slowa w
    usta) albo bym naklepal (oczywiscie nie namawiam do tego)

    P.