  • 1. Data: 2007-01-02 08:52:18
    Temat: Stary dowód osobisty
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Tak się złożyło, że na widok kolejki w UM postanowiłem olać wymianę dowodu
    osobistego (wydanego w 1994). W związku z tym mam kilka pytań:
    - co mi za to grozi
    - czy bank może mi odmówić obsługi ze względu na to, iż mój dowód jest nieważny
    - czy wogóle jest sens go wymieniać, jeżeli w banku nie będą robić żadnych
    problemów.

    Z góry dzięki i pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2007-01-02 09:21:48
    Temat: Re: Stary dowd osobisty
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 02 Jan 2007 09:52:18 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > - czy wogóle jest sens go wymieniać, jeżeli w banku nie będą robić żadnych

    Wszystkie stare dowody są ważne do 31.12.2007

  • 3. Data: 2007-01-02 10:10:45
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Wszystkie stare dowody są ważne do 31.12.2007

    Potwierdzam. Ja tez sie spieszylem ze zlozeniem wniosku bo mialem stary
    dowod. Po zlozeniu wniosku i oplaceniu pani mnie poinformowala, ze dowod
    wazny jest do konca 2007 roku. Wczesniej wyczytalem w necie, ze wszystkie
    stare dowody koncza waznosc na koniec 2006 roku - no ale zmienili date.
    Troche sie wkurzylem bo w 2007 planuje kupic mieszkanie i znowu bede musial
    wymieniac ;-(

    --
    pozdrawiam
    Mazi

  • 4. Data: 2007-01-02 11:02:36
    Temat: Re: Stary dowód osobisty
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Marek napisał(a):
    > Tak się złożyło, że na widok kolejki w UM postanowiłem olać wymianę dowodu
    > osobistego (wydanego w 1994). W związku z tym mam kilka pytań:
    > - co mi za to grozi
    Nic. Poza nie przepuszczeniem przez granicę, jeśli na ten dowód
    chciałbyś wyjechać.
    > - czy bank może mi odmówić obsługi ze względu na to, iż mój dowód jest nieważny
    Kto powiedział że jest nieważny? Masz czas do końca tego roku, ale radzę
    w czasie najbliższych miesięcy złożyć wniosek. W grudniu pewnie będą
    straszne kolejki, bo teraz to już będzie ostateczny termin, który pewnie
    przedłużą o miesiąc albo i trzy :)
    Andrzej

  • 5. Data: 2007-01-02 11:44:47
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > Troche sie wkurzylem bo w 2007 planuje kupic mieszkanie i znowu bede musial

    dzięki :) 3 dychy przy cenie mieszkania to jednak niewiele ;)

  • 6. Data: 2007-01-02 14:18:36
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > dzięki :) 3 dychy przy cenie mieszkania to jednak niewiele ;)

    Jednak za 3 dodatkowe dychy wolalbym isc na obiad niz placic za kolejna
    wymiane dowodu...

    --
    2007

  • 7. Data: 2007-01-02 16:57:14
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > - co mi za to grozi

    Nic. Oni wymieniają, nie Ty.

    > - czy bank może mi odmówić obsługi ze względu na to, iż mój dowód jest
    > nieważny

    Teoretycznie tak.

    > - czy wogóle jest sens go wymieniać, jeżeli w banku nie będą robić żadnych
    > problemów.

    Nie. No i rok wg nich jeszcze masz.

    +inż.leva+

  • 8. Data: 2007-01-03 05:35:30
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Witam!

    > dzięki :) 3 dychy przy cenie mieszkania to jednak niewiele ;)

    Ale dwukrotnie staci czas na "wycieczki" do wszelkich urzędów
    i instytucji typu ZUS, skarbówka, banki itp. w celu poinformowania
    o nowym numerze DO.

    Adam

  • 9. Data: 2007-01-03 07:58:22
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Ale dwukrotnie staci czas na "wycieczki" do wszelkich urzędów
    > i instytucji typu ZUS, skarbówka, banki itp. w celu poinformowania
    > o nowym numerze DO.
    >
    > Adam

    Dokladnie. Problem jest jeszcze taki, ze pracuje gdzie indziej gdzie jestem
    zameldowany i musialem stracic dwa wolne dni aby wszystko pozalatwiac -
    jeden na zlozenie wniosku, drugi na odebranie dowodu. Trzeba to niestety
    robic osobiscie.

    Mazi

  • 10. Data: 2007-01-03 16:01:33
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Bank może wszystko.
    Bank może powiedzieć, że jesteś niepodobny do zdjęcia.
    Bank może powiedzieć, że Twój podpis to nie Twój.
    Stopień przykrości zależy od stopnia niezaspokojenia biurwy bankowej.
    JaC

    > - czy bank może mi odmówić obsługi

    It has removed 2869 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!