  • 1. Data: 2007-01-02 09:24:51
    Temat: Wniosek do sadu, jak napisac?
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    musze zlozyc wniosek do sadu w terminie 7 dni
    o naruszenie nietykalnosci cielesnej
    czy ktos moglby mi pomoc w jego sformulowaniu?
    zostalem uderzony(niestety swiadkowie nie chca tego potwierdzic)
    i oblany napojem w wyniku czego mam plamy na ubraniach, na co mam swiadkow
    jak zlozyc wniosek by nie bylo uchybien formalnych i zostal prawidlowo
    rozpatrzony
    jaka grzywne moze sad zasadzic i czy moge odrazu w wniosku zarzadac zwroto
    kosztow
    postepowania?
    niestety nie moge tej sprawy tak zostawic gdyz morlanie ucierpialem w tym
    zdarzeniu
    pozdr

  • 2. Data: 2007-01-02 11:18:31
    Temat: Re: Wniosek do sadu, jak napisac?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek napisał(a):

    > niestety nie moge tej sprawy tak zostawic gdyz morlanie ucierpialem w tym
    > zdarzeniu

    To znaczy? Jakie były te *moralne cierpienia*?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 3. Data: 2007-01-02 11:28:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > To znaczy? Jakie były te *moralne cierpienia*?

    poniżenie?

  • 4. Data: 2007-01-02 12:10:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > poniżenie?

    Ciebie pytałem? A jeśli tak to czemu odpowiadasz pytaniem na pytanie?

  • 5. Data: 2007-01-02 16:42:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Ciebie pytałem?

    nie zauwazylem ze na priv rozmawiacie

    A jeśli tak to czemu odpowiadasz pytaniem na pytanie?

    a dlaczego by nie ? :)

  • 6. Data: 2007-01-02 16:42:11
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    > To znaczy? Jakie były te *moralne cierpienia*?

    oczywiscie ze ponizenie godnosci osobistej
    przeciez nie moza byc tak ze ktos kogo oblewa i znieslawia w ten sposob
    mam rachubek z pralni na rzeczy ...
    nadal nie wiem jak sformulowac wniosek
    i formalnie nazwac rzeczy po imieniu wiec zwracam sie z proba
    wlasnie tutaj...
    a dodam iz wczesniej ta osoba nekala mnie telefonicznie
    co prawda z zastrzezeonego nr ale wiem ze to ta osoba

  • 7. Data: 2007-01-02 17:10:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek napisał(a):

    > oczywiscie ze ponizenie godnosci osobistej
    > przeciez nie moza byc tak ze ktos kogo oblewa i znieslawia w ten sposob
    > mam rachubek z pralni na rzeczy ...

    Właściciel pralni? Jest w stanie obrazić cię właściciel pralni ?? I
    będziesz się z nim procesował za 300 zł i skoro świadkowie nie chcą
    potwierdzić twojej wersji to pewnie jeszcze przegrasz.
    Daj sobie spokój.

    > nadal nie wiem jak sformulowac wniosek
    > i formalnie nazwac rzeczy po imieniu wiec zwracam sie z proba
    > wlasnie tutaj...

    Jakbyś jednak był bardzo obraźliwy, bogaty i się nudził to masz tu wzór:
    http://kobiety-kobietom.com/naszasprawa/art.php?art=
    2778
    Możesz spokojnie ominąć kwalifikację prawną zachowania, tylko opisz
    rzekomy czyn.

    > a dodam iz wczesniej ta osoba nekala mnie telefonicznie
    > co prawda z zastrzezeonego nr ale wiem ze to ta osoba

    Nudzicie się po prostu.

    A swoją drogą ten pierwszy przykład zarzutu jaki wyskoczył z
    wyszukiwarki jest śmieszny i straszny. Do czego zmierzamy ...
    Ja jakbym był sądem to bym uniewinnił gości.

  • 8. Data: 2007-01-02 18:21:02
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

> [...]
    > będziesz się z nim procesował za 300 zł i skoro świadkowie nie chcą
    > potwierdzić twojej wersji to pewnie jeszcze przegrasz.

    przeciez mowie ze mam nagranie z kamery gdzie zotalem celowo i z
    premedytacja oblany

> [...]
    > jest śmieszny i straszny. Do czego zmierzamy ...
    > Ja jakbym był sądem to bym uniewinnił gości.

    acha czyli w naszym kraju wolno uderzyc -brak swiadkow
    i komus poplamic ubranie i mam tak dac sie sponiewierac
    o on nawet grzywny nie dostanie?

  • 9. Data: 2007-01-02 18:24:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek napisał(a):

    > przeciez mowie ze mam nagranie z kamery gdzie zotalem celowo i z
    > premedytacja oblany

    Poprzednio tego nie mówiłeś. Zmyślasz?

    > acha czyli w naszym kraju wolno uderzyc -brak swiadkow
    > i komus poplamic ubranie i mam tak dac sie sponiewierac
    > o on nawet grzywny nie dostanie?

    Chyba nie zrozumiałeś. Twój przypadek też jest śmieszny, ale poprzednio
    pisałem o stanie faktycznym opisanym w

  • 10. Data: 2007-01-02 19:02:20
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    > Poprzednio tego nie mówiłeś. Zmyślasz?

    a mam powod, chyba po to tutaj pisze by zalatwic jakas ta sprawe
    nagranie z kamery przemyslowej jest wyrazne i czytelne

    > Chyba nie zrozumiałeś. Twój przypadek też jest śmieszny, ale poprzednio
    > pisałem o stanie faktycznym opisanym w
    > http://kobiety-kobietom.com/naszasprawa/art.php?art=
    2778

    rozumiem ze jakbys byl na moim miejscu to bys to olal
    i kazdy czlowiek moze sobie pozwalac na takie chuliganskie wybryki?