  • 11. Data: 2007-01-02 19:06:21
    Temat: Re: Wniosek do sadu, jak napisac?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek napisał(a):

    > rozumiem ze jakbys byl na moim miejscu to bys to olal
    > i kazdy czlowiek moze sobie pozwalac na takie chuliganskie wybryki?

    Ja bym to olał, ale ty jak masz ochotę to się poprocesuj. Dostałeś wzór
    prywatnego aktu oskarżenia.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 12. Data: 2007-01-02 19:13:01
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    > Ja bym to olał, ale ty jak masz ochotę to się poprocesuj. Dostałeś wzór
    > prywatnego aktu oskarżenia.

    no wlasnie nie moge odpuscic ...
    co sad moze zasadzic w swietle tych dowodow?
    czy nekanie dzwonieniem rowniez dopisac (listopad grudzien?)

  • 13. Data: 2007-01-02 19:23:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek napisał(a):

    > no wlasnie nie moge odpuscic ...

    Bo? Dziewczyna widziała :) ?

    > co sad moze zasadzic w swietle tych dowodow?

    Jakich dowodów? Opublikuj je to będziemy gadać.

    > czy nekanie dzwonieniem rowniez dopisac (listopad grudzien?)

    Śmieszne, ale papier wszystko przyjmie.

  • 14. Data: 2007-01-02 19:33:23
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    > Śmieszne, ale papier wszystko przyjmie.

    to moze zamienimy sie co i zobaczysz jakie to jest mile...

  • 15. Data: 2007-01-02 19:38:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek napisał(a):

    > to moze zamienimy sie co i zobaczysz jakie to jest mile...

    No nie wiem, czy chciałbyś być w mojej skórze. Ale w sumie jak mamy się
    zamienić?

    Możesz mnie zwymyślać. Mam to gdzieś. Z polaniem wodą będzie gorzej, ale
    jutro ma padać, a ja lubię chodzić po deszczu ...

  • 16. Data: 2007-01-02 19:58:40
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    > Możesz mnie zwymyślać. Mam to gdzieś. Z polaniem wodą będzie gorzej, ale
    > jutro ma padać, a ja lubię chodzić po deszczu ...

    no to jeszcze bede dzownil do ciebie tak z 30 razy dziennie
    dasz rade?
    powiesz co sad moze w swietla mojego wniosku zasadzic
    czy bedziemy dyskutowac kto sobie pozwoli i jak bardzo w kasze dmuchac?

  • 17. Data: 2007-01-02 21:21:52
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomek [Tue, 2 Jan 2007 20:58:40 +0100]:

    > no to jeszcze bede dzownil do ciebie tak z 30 razy
    > dziennie dasz rade?

    Odbierać i odkładać na półkę, niech sobie pogada. Jak mu
    potem faktura przyjdzie to się uspokoi...

    > powiesz co sad moze w swietla mojego wniosku zasadzic

    Jak nic nie możesz udowodnić i na nic nie masz świadków
    - poza tym, że możesz dowieść że w pralni byłeś ;) - to
    bardzo zdziwiłabym się, gdyby sąd cokolwiek zasądził...

    Kira

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *

  • 18. Data: 2007-01-02 21:27:34
    Od: "Tomek" <T...@w...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    > Jak nic nie możesz udowodnić i na nic nie masz świadków
    > - poza tym, że możesz dowieść że w pralni byłeś ;) - to
    > bardzo zdziwiłabym się, gdyby sąd cokolwiek zasądził...

    ta, przeciez pisze ze mam dowod w postaci nagrania wideo
    no a czy sad bedzie chcial od operatora wykazu jego polaczen do mnie
    to juz inna sprawa, bo wiem ze to on mnie nekal
    wiec co czynic?

  • 19. Data: 2007-01-02 21:29:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomek napisał(a):

    > wiec co czynic?

    Dla honoru ;) zbajeruj dziewczynę że obiłeś klientowi mordę osobiście, a
    poza tym daj sobie spokój.

  • 20. Data: 2007-01-02 21:38:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > acha czyli w naszym kraju wolno uderzyc -brak swiadkow
    > i komus poplamic ubranie i mam tak dac sie sponiewierac
    > o on nawet grzywny nie dostanie?

    chcialbys by bylo inaczej?
    Ja wtedy Ciebie o takie rzeczy oskarze, oczywiscie bez swiadkow

    p.