  • 1. Data: 2005-03-13 11:16:02
    Temat: Wlasna dzialalnosc - poczatki
    Od: Kitarodos <n...@g...com.invalid>

    Witam,

    Zauwazylem w mojej miejscowosci pewna luke w galezi uslug.
    Zaczynam myslec nad swiadczeniem, nazwijmy to pogotowia komputerowego.

    Nie wiem jednak jak sie za to prawnie zabrac.
    Obawiam sie oplat jakie musialbym pokryc.

    Nie chcialbym na poczatku rejestrowac dzialalnosci, aby zobaczyc jakie
    jest rzeczywiste zapotrzebowanie na lokalnym rynku na tego typu uslugi.
    W zwiazku z tym mam pytanie. Czy moge sie reklamowac i swiadczyc swoja
    pomoc, bez obawy iz moge miec z tego powodu klopoty ze strony chociazby
    US ?

  • 2. Data: 2005-03-13 12:16:43
    Temat: Re: Wlasna dzialalnosc - poczatki
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > W zwiazku z tym mam pytanie. Czy moge sie reklamowac i swiadczyc swoja
    > pomoc, bez obawy iz moge miec z tego powodu klopoty ze strony chociazby US

    na umowe o dzielo jedynie.

    P.

  • 3. Data: 2005-03-13 12:33:57
    Od: Kitarodos <n...@g...com.invalid>

    Przemek R... napisał(a):

    > na umowe o dzielo jedynie.

    Dziekuje za zainteresowanie.
    Moglbys przyblizyc mi ten temat ? Nie mam zamiaru swiadczyc uslug dla
    firm, lecz osob prywatnych.

  • 4. Data: 2005-03-13 12:47:51
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dziekuje za zainteresowanie.
    > Moglbys przyblizyc mi ten temat ? Nie mam zamiaru swiadczyc uslug dla
    > firm, lecz osob prywatnych.

    zgodnie z art 2 ustawy o swobodzie DG to co zamierzasz zrobic bedzie
    dzailanoscia gospodarcza a co za tym idzie
    nalezy ja zarejestrowac i w ciagu 7(?) dni zlosic do ubezpieczen
    spolecznych.

    P.