  • 1. Data: 2005-03-13 12:26:16
    Temat: Pomowienie przed sadem
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    Powód podczas rozprawy przed sądem pracy pomówił pozwanego o wiele
    czynów, których pozwany nie popełnił. Pozwany poprosił powoda o
    udowodnienie tych wszystkich rzeczy (chodzi o to, że zdaniem powoda
    pozwany miał poinstalowane nielegalne gry na komputerze na którym
    pracował, siedział całymi dniami na internecie, szukał pracy w
    internecie, blokował komputer, zmienił system operacyjny, blokował
    pliki i jak powiedział powód, pozwany był beznadziejnym
    pracownikiem-mimo, że nie ma żadnej nagany a ni upomnienia), na co
    powód odpowiedział że nie da się tego udowodnić. Sąd protokółował
    prawie wszystkie oskarżenia. Powód pomawiał, by zdyskredytować
    pozwanego przed sądem. Co pozwany powinien teraz zrobić, by odzyskać
    swoje dobre imię? Rozprawa jest cały czas w toku.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi
    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 2. Data: 2005-03-13 12:49:53
    Temat: Re: Pomowienie przed sadem
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdyskredytować pozwanego przed sądem. Co pozwany powinien teraz zrobić, by
    > odzyskać swoje dobre imię? Rozprawa jest cały czas w toku.

    jedno z orziwazan bylo podane w filmie american biuty :) (chodzi o moment
    kiedy gosc odchodzil z firmy)

    P.

  • 3. Data: 2005-03-13 20:06:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości

    Dokąd nie zostaniesz publicznie pomówiony, to co najwyżej możesz zwrócić
    uwagę sądowi, ze gość na potwierdzenie tych opowieści nie ma żadnych
    dowodów. Ocena tego pozostaje w gestii sądu.

  • 4. Data: 2005-03-15 19:25:29
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-13 21:06, *Robert Tomasik* w te oto słowa się odzywa:

> [...]
    > uwagę sądowi, ze gość na potwierdzenie tych opowieści nie ma żadnych
    > dowodów. Ocena tego pozostaje w gestii sądu.

    a czy takie obrzucanie blotem przed sadem nie nalezy do publicznych?
    co nalezy rozumiec przez publiczne? czy to oznacza w srodkach masowej
    komunikacji?

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!

  • 5. Data: 2005-03-15 21:45:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a czy takie obrzucanie blotem przed sadem nie nalezy do publicznych?
    > co nalezy rozumiec przez publiczne? czy to oznacza w srodkach masowej
    > komunikacji?

    W orzecznictwie utarło się, że w Sądzie, to nie publicznie. A jaki jest
    zakres tego publicznego? Generalnie ma być dostępne nieograniczonej liczbie
    osób. Załóżmy na grupie dyskusyjnej, stronie WWW - będzie publiczne. Ale w
    mailu do Ciebie już nie.

  • 6. Data: 2005-03-16 08:16:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > liczbie
    > osób. Załóżmy na grupie dyskusyjnej, stronie WWW - będzie publiczne.

    Jeśli ma być dostępne nieograniczonej liczbie to net nie podchodzi.
    Liczba osób z dostępem do sieci , a w tym do mojej strony jest ograniczona.

    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2005-03-16 11:07:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeśli ma być dostępne nieograniczonej liczbie to net nie podchodzi.

    ha ha ha ah, chcialbys

    > Liczba osób z dostępem do sieci , a w tym do mojej strony jest
    > ograniczona.

    art w gazecie tez jest przenzacozny dla osob ktore je zakupia, czy to
    oznacza ze nie
    moze byc to brano jakoi miejsce punliczne przy obrazie? stuknij sie

    P.

  • 8. Data: 2005-03-16 14:06:13
    Od: setting <k...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

> [...]
    > oznacza ze nie
    > moze byc to brano jakoi miejsce punliczne przy obrazie? stuknij sie

    Dostep osob trzecich jest warunkiem zaistnienia "upublicznienia".

  • 9. Data: 2005-03-16 15:10:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dostep osob trzecich jest warunkiem zaistnienia "upublicznienia".

    co przez to rozumiesz, w przypadku internetu czy gazet.

    P.