  • 1. Data: 2008-04-05 19:27:28
    Temat: Właściwie, to
    Od: "Czarna Sotnia [aka Chryzyp]" <C...@m...org.pl>

    aż mi serce się raduje, gdy widzę jak Lewizna i Demagogia się wali, Parszywe
    Oszustwa się chwieją zaś Pozory i Sciema się rypią. Czyżby powoli Magdalenka
    zdychała?
    ---
    Moje poglądy nie są homologowane przez "Gazetę".
    C.S.

  • 2. Data: 2008-04-05 19:29:13
    Temat: Re: Właściwie, to
    Od: "Czarna Sotnia [aka Chryzyp]" <C...@m...org.pl>

    Użytkownik "Czarna Sotnia [aka Chryzyp]" <C...@m...org.pl> napisał
    w wiadomości news:ft8k97$3kj$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Magdalenka zdychała?
    > ---
    > Moje poglądy nie są homologowane przez "Gazetę".
    Sorki pomyliłem grupę, ale tu niech też zostanie.
    C.S.

  • 3. Data: 2008-04-07 14:58:00
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Czarna Sotnia [aka Chryzyp]" <C...@m...org.pl> napisał
    w wiadomości news:ft8kcc$3ro$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Sorki pomyliłem grupę, ale tu niech też zostanie.

    Wydrukuj i wal do lekarza.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2008-04-10 21:02:41
    Od: "Trollpiciel" <m...@o...pl>

    > Wydrukuj i wal do lekarza.

    Fajnie, że jesteś. Już mi zaczęło brakować trollowania Kameleona, Johnsona,
    Boczka. Teraz od razu jakoś tak pocieszniej na grupie.

    T.