  • 11. Data: 2012-07-31 14:40:03
    Temat: Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    > ps niszczenia zamka, klodki czy czegos innego nie polecam bo wtedy
    > moga pociagnac Cie za koszta dorobienia duplikatow np 20 sztuk
    >
    > P.

    Glowny problem to to ze w tym zajebanym kraju ludzie nie potrafia zyc ze
    soba we wspolnotach.

    Sami produkuja obozy koncentracyjne z kapo w roli glownej i im z tym dobrze.

  • 12. Data: 2012-07-31 16:25:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > Inna sprawa to to czy na dachu cos mozesz postawic. Generalnie nie.

    Czemu niby nie?

  • 13. Data: 2012-07-31 17:01:27
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >Cieciem qrwa jego mac.

    kolina spiRDALAJ!

    Madzia

  • 14. Data: 2012-07-31 17:09:07
    Od: "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com>

    >Czemu niby nie?

    a na korytażu antene albo szafe to mozna?

    Madzia - Prawnik

  • 15. Data: 2012-07-31 18:45:09
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-07-31 14:35, Aha.... pisze:

    > A zarzadca to niby kim jest ? jakkolwiek szumnie by sie zwal pozostaje
    > Cieciem qrwa jego mac.
    >
    > A ciec to se moze.

    Naprawdę, wypuść powietrze i poczytaj co może zarządca.
    To doprawdy nie boli, a pozwala uniknąć sromoty.

    Hint: "zwykły zarząd".

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.

  • 16. Data: 2012-07-31 19:40:13
    Od: kris <c...@u...pl>

    W dniu 2012-07-31 14:40, Aha.... pisze:

    > Glowny problem to to ze w tym zajebanym kraju ludzie nie potrafia zyc ze
    > soba we wspolnotach.
    >
    > Sami produkuja obozy koncentracyjne z kapo w roli glownej i im z tym
    > dobrze.

    Sądząc po poglądach: zmień Kraj, Przyjacielu...

  • 17. Data: 2012-08-01 00:44:33
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-31 19:40, kris pisze:

    > Sądząc po poglądach: zmień Kraj, Przyjacielu...
    Staram sie zmieniac ludzi w tym kraju a raczej ni9e ludzi tylko odpady
    po komunie bo ciezko ich nazwac ludzmi.

  • 18. Data: 2012-08-01 00:45:35
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-07-31 18:45, SQLwiel pisze:

    > Naprawdę, wypuść powietrze i poczytaj co może zarządca.
    > To doprawdy nie boli, a pozwala uniknąć sromoty.
    >
    > Hint: "zwykły zarząd".

    Zarzadca moze mi possac !

  • 19. Data: 2012-08-01 01:05:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "madzia z Pokładu idy" <M...@w...edu.com> napisał w
    wiadomości news:jv8f7s$nbb$1@inews.gazeta.pl...

    > jakim prawem? Czy była uchwała Wspólnoty i jaki czynsz jest płacony za
    > jęcie > powierzchni wspólnej? Jeśli nie było uchwały wspólnota powinna
    > naliczyć 300%
    > czynszu za bezumowne kozystanie ale tylko 5 lat wstecz.

    Tak sie zastanawiam. Taka rurka od anteny, to pewnie jakieś 4 cm kwadratowe
    ma. Nie wiem po ile tam u Wasz w Warszawie jest wynajmowany metr dachu.
    Podobno drogo, no to niech bedzie 1.000 zł/miesiąc. No to mi wychodzi
    cirkla 40 gr/miesiąc. 5 lat powiadasz? Na zdrowy rozsądek po trzech sie
    przedawnia, ale niech bedzie i 5. No to daje o 24 zł. Ale mamy jeszcze
    odsetki. 5 lat po te 20%, ale przez pół, bo liniowo terminy nam spadają. 36
    zł. No i 300%. Ja Cię, 100 zł nam wyszło. Sądzę, że pytający poszedł się
    powiesić ze strachu.

    A coś w temacie klucza potrafisz napisać?

  • 20. Data: 2012-08-01 11:07:07
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 01:05, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > pytający poszedł się powiesić ze strachu.
    >
    > A coś w temacie klucza potrafisz napisać?

    Naprawdę, nie patrz(cie) na to w ten sposób.
    (Zarządzam wspólnotą od 7 lat i mam trochę doświadczeń)
    Nie można byle-łajzom pozwolić plątać się po dachu.
    Poszycie (papę czy opierzenia) łatwo uszkodzić. Butem, czy upuszczonym
    narzędziem. Taka dziura nawet może być trudna do wykrycia, a przeciek
    może pojawić się 5m od tego miejsca. (Pokrycie jest zazwyczaj
    wielowarstwowe).
    Jeśli antena była przed powstaniem Wspólnoty - to Wspólnota przyjęła
    budynek w stanie "takim, w jakim jest" i musi tę antenę zaakceptować.
    Na "mojej" wspólnocie żadne anteny na dachu nie staną. Negocjowaliśmy z
    "Play"em ich anteny, mogliśmy za to dostać 2k miesięcznie, ale durny
    motłoch się nie zgodził (bo "promieniowanie") i anten nie ma.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.