  • 1. Data: 2004-05-11 13:19:38
    Temat: Kurator Rodzinny i Wywiad.
    Od: "dastbi" <d...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanie ,jak to jest z tymi kuratorami.Mam zasądzoną panią kurator z sądu
    rodzinnego.Czy powinna ona przyjeżdżać do mnie na wywiad środowiskowy ,
    rozmowę itp. Czy to może ja powinienem zgłaszać się do niej do sądu na
    wyznaczony termin.Na razie jest tak że na zmianę raz ja do niej raz ona do
    mnie.Zawsze wydawało mi się że to jest obowiązkiem kuratora przyjeżdzanie do
    mnie na wyznaczone przez niego wizyty terminowe . Więc jest pytanie ,i jak to
    właciwie z tym jest.????