  • 1. Data: 2005-08-23 20:39:47
    Temat: Wiza dla obcokrajowcow
    Od: "TTL" <t...@o...pl>

    Witam!

    Moj znajomy dopiero za trzecim razem otrzymal wize do Polski. Chcialby mnie
    odwiedzac regularnie, jakie musialby spelniac warunki aby otrzymac wize bez
    problemow zawsze gdy chcialbym do mnie przyjechac ? Obawia sie ze znowy dostanie
    odmowe.

    Z gory dziekuje.

  • 2. Data: 2005-08-23 21:13:14
    Temat: Re: Wiza dla obcokrajowcow
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Użytkownik "TTL" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wize bez
    > problemow zawsze gdy chcialbym do mnie przyjechac ? Obawia sie ze

    Z jakiego kraju jest znajomy?

  • 3. Data: 2005-08-25 17:55:08
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

> [...]
    > bez
    > problemow zawsze gdy chcialbym do mnie przyjechac ? Obawia sie ze znowy

    wlasciwie najlepszym sposobem jest wystawiene zaproszenia znajomemu i to
    jest najpewniejsze dla kazdego cudzoziemca który przybywa do RP z kraju
    wizowanego w RP.
    ale wtedy przynajmniej teoretycznie odpowiadasz za goscia! jezeli by wszedl
    w konflikt z prawem na terytorium RP ty tez bedziesz mial nieprzyjemnosci,
    no i oczywiście zamelduj go czasowo itp.
    pozdrawiam
    ps

  • 4. Data: 2005-08-25 20:26:20
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Pawel" <p...@p...onet.pl.> niebacznie popelnil

    > ale wtedy przynajmniej teoretycznie odpowiadasz za goscia!
    > jezeli by wszedl w konflikt z prawem na terytorium RP ty tez
    > bedziesz mial nieprzyjemnosci,
    O jakiego rodzaju nieprzyjemnościach mówisz
    gdy zaproszony np. przejedzie na czerwonym świetle,
    obrazi uczucia religijne czy kogoś okradnie?

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2005-08-26 08:15:30
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl.>

    > O jakiego rodzaju nieprzyjemnościach mówisz
    > gdy zaproszony np. przejedzie na czerwonym świetle,
    > obrazi uczucia religijne czy kogoś okradnie?

    1.no np zaprosisz sobie goscia z afganistanu -na zaproszeniu widnieje twoj
    adres- no i on sobie wysadzi palac kultury i myslisz ze policja przejdzie
    nad tym do porzadku dziennego???

    2.albo np goscia z Czeczeni z ktorym pozegnasz sie na dworcu myslac ze on
    sobie wyjezdza a on sobie przeplynie przez rzeczke do Niemiec!!! hm!? moze
    nawet beda cie posadzac o wspoludzial w przestepstwie i organizowaniu
    nielegalnego przezutu???

    3.albo poprostu bedzie handlowal na stadionie np towarami bez polskich
    znakow akcyzy!!! przeszukanie masz w chalupie jak w banku!!! wystarczy???
    nieprzyjemnosci???

    fantazja Policji nie zna granic ja nie mowie ze cie wsadza ale tlumaczyl sie
    bedziesz!!!

    pzdr.
    pawel

  • 6. Data: 2005-08-26 22:54:55
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Pawel" <p...@p...onet.pl.> niebacznie popelnil

    (ciach "strasne zecy")
    > fantazja Policji nie zna granic ja nie mowie ze cie wsadza ale
    > tlumaczyl sie bedziesz!!!
    Ależ to działa nie tylkow przypadku zaproszenia obcokrajowca.
    Również w przypadku znajomości z "podpadniętym" tubylcem.

    --
    pozdro
    poreba