    From: "Jan Mausch" <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wirtualne państwo i pomoc
    Date: Mon, 1 Sep 2003 11:23:20 +0000 (UTC)

    Witam
    Jestem mieszkańcem wirtualnej Republiki Baridas. PAńśtow to kiedyś była
    piękne i wielkie(w internecie) jednak upadło. A teraz przeżywa wielki kryzys.
    Możę większośc uzna to za śmieszne i nie dorzeczne ale ja jestem patryjotą i
    chce by Baridas powstał na nowo. Szukam do tego ludzi z wykształceniem
    wszelkim. Najbardziej oczywiście przydatni są prawnicy i komputerowcy.
    Państwa wirtualnie nie wymagają wielkiego poświęcenia. Jest to rodzaj zabawy.
    Więc ludzie którzy są tzw. domorsłymi prwanikami internautami znajdą też tam
    miejsce. Pytanie czy prośba brzmi czy ktoś jest chętny pomóc zbudować w
    Baridasie coś takiego jak system prawny, polityczny a nawet gospodarczy?
    Jeśli tak to prosze o pilny kontakt na skrzynke ta na gazecie albo
    h...@o...pl. Pozdrawiam wszystkich.