  • 1. Data: 2003-09-01 11:23:20
    Temat: Wirtualne państwo i pomoc
    Od: "Jan Mausch" <h...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Jestem mieszkańcem wirtualnej Republiki Baridas. PAńśtow to kiedyś była
    piękne i wielkie(w internecie) jednak upadło. A teraz przeżywa wielki kryzys.
    Możę większośc uzna to za śmieszne i nie dorzeczne ale ja jestem patryjotą i
    chce by Baridas powstał na nowo. Szukam do tego ludzi z wykształceniem
    wszelkim. Najbardziej oczywiście przydatni są prawnicy i komputerowcy.
    Państwa wirtualnie nie wymagają wielkiego poświęcenia. Jest to rodzaj zabawy.
    Więc ludzie którzy są tzw. domorsłymi prwanikami internautami znajdą też tam
    miejsce. Pytanie czy prośba brzmi czy ktoś jest chętny pomóc zbudować w
    Baridasie coś takiego jak system prawny, polityczny a nawet gospodarczy?
    Jeśli tak to prosze o pilny kontakt na skrzynke ta na gazecie albo
    h...@o...pl. Pozdrawiam wszystkich.

  • 2. Data: 2003-09-02 12:14:42
    Temat: Re: Wirtualne państwo i pomoc
    Od: "ORLON.net" <b...@o...net>

    a jak można zdobyć kartę stałego pobytu?
    no, żeby mnie kiedyś nie deportowali.
    pozdrawiam
    yagular

  • 3. Data: 2003-09-02 13:53:46
    Od: "Jan Mausch" <h...@N...gazeta.pl>

    Ewentualnie prosze o kontakt przez gg 1368997. Dotyczy to mojej oferty i jak
    Orlona. Ponawiam prośbę o kontakt wszystkich zainteresowanych wspaniałą
    zabawą.