  • 11. Data: 2006-04-22 11:46:18
    Temat: Re: Wiosna - dzieciaki z piwem... :\
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:e2d3lb$36a$1@inews.gazeta.pl...

    > nie ma przepisu zabraniajacego picia w miejscu publicznym

    Ustawa: "Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach
    i w parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu,
    w punktach sprzedaży tych napojów."

    W opisie: "grupki malolatow pijacych piwo na skwerku przed moim domem"

    Czy tego skwerku nie dotyczy określenie "na ulicach, placach"?

  • 12. Data: 2006-04-22 11:52:04
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Jeśli będą agresywni, to wtedy należy reagować

    Może być za późno. Zresztą problemem jest samo gromadne spożywanie
    alkoholu przez dzieci. Ludzie boją się takich miejsc i sytuacji. I nie
    jest to strach irracjonalny.

    > Zapewne w 99% przypadków młodzi ludzie chcą po prostu
    > napić sie piwa i spokojnie pogadać. Nic nikomu nie szkodzą.

    Proszę bardzo: w barze, w domu, w prywatnym ogródku.
    No i raczej nie jest to sposób spędzania czasu odpowiedni dla dzieci.

  • 13. Data: 2006-04-22 12:15:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2006 13:46:18 +0200, Alek napisał(a):

    > Czy tego skwerku nie dotyczy określenie "na ulicach, placach"?

    Raczej nie jest to ulica, być może plac - ale trudno stwierdzić, bo
    ustawodawca nie postarał sie o dokładną definicję :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2006-04-22 12:18:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2006 13:52:04 +0200, Alek napisał(a):

    > No i raczej nie jest to sposób spędzania czasu odpowiedni dla dzieci.

    A dzisiejsi 15-latkowie to są dzieci? Dzieci, które mogą założyć własną
    firmę, mają dowody osobiste, które piszą taką "młodszą mature" (egzamin
    gimnazjalny), przeklinają, palą papierosy, współżyją ze sobą, chodzą na
    całonocne imprezy i do klubów, są rozwinięci fizycznie, nie bawią się
    zabawkami, całkiem sporo z nich jest już nawet dość rozwinięte
    emocjonalnie... To są dzieci? :>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2006-04-22 12:40:30
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    scream <n...@p...pl> napisali:

    > Jeśli będą agresywni, to wtedy należy reagować, ale jeśli nie są, to po co
    > utrudniać im życie? Zapewne w 99% przypadków młodzi ludzie chcą po prostu
    > napić sie piwa i spokojnie pogadać. Nic nikomu nie szkodzą.

    Na skwerku nie mozna pic piwa. A moze przy okazji policja sie dowie kto im
    to piwo sprzedal.
    Alkohol w mlodym wieku bardzo latwo prowadzi do uzaleznienia.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 16. Data: 2006-04-22 12:43:56
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=57252

  • 17. Data: 2006-04-22 13:02:59
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    scream napisał(a):
    > A jak są spokojni i chcą to niech sobie piją to piwo. Też popijałeś ich
    > wieku.

    popijalem, ale nie w ich wieku lecz troche pozniej... ale twoje sugestie
    podciagnalbym pod definicje "znieczulicy spolecznej"

    jesli za 2-3 lata rozpoczne watek o tym samym tytule, lecz w tresci bede
    pisal o 10-11 latkach, to tez wystosujesz wobec mojej wypowiedzi te same
    argumenty ? tez bedziesz uwazal, ze takie ich prawo ?

  • 18. Data: 2006-04-22 14:07:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > całonocne imprezy i do klubów, są rozwinięci fizycznie, nie bawią się
    > zabawkami, całkiem sporo z nich jest już nawet dość rozwinięte

    Konsekwencją twojego rozumowania powinno być obniżenie granicy wiekowej do
    pełnej odpowiedzialności karnej. Ile praw tyle odpowiedzialności.

    ATSD to chyba przesadziłeś z zakładaniem firmy przez 15-latka.
    Przeklinanie i palenie papierosów nie jest wyznacznikiem dorosłości.
    A pełna dojrzałość emocjonalna, psychiczna, społeczna itp. w tym wieku to
    raczej rzadkość na granicy błędu statystycznego.

  • 19. Data: 2006-04-22 14:07:45
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 22.04.2006 Przemek R. napisał/a:

    > nie lamia prawa picie nie jest zakazane, zakazanym jest sprzedawanie
    > maloletnim oraz naklanianie do picia, rozpijanie itp.

    Kłamiesz. Picie piwa jest zakazane, gdy czynność ta odbywa się w parkach,
    placach i na ulicach.

    --
    Tomasz Trystuła

  • 20. Data: 2006-04-22 14:13:12
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 22.04.2006 scream <n...@p...pl> napisał/a:

    > Jeśli będą agresywni, to wtedy należy reagować, ale jeśli nie są, to po co
    > utrudniać im życie?

    Po co? Bo takie jest prawo.

    > Zapewne w 99% przypadków młodzi ludzie chcą po prostu
    > napić sie piwa i spokojnie pogadać. Nic nikomu nie szkodzą.

    Chcieć to sobie mogą chcieć. A jako, że nie mogą zakupić tegoż alkoholu
    zgodnie z prawem, a jednak go posiadają i spożywają, to jakoś trzeba
    zareagować.

    --
    Tomasz Trystuła