  • 1. Data: 2006-04-21 22:35:15
    Temat: Wiosna - dzieciaki z piwem... :\
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    podkuszony poprzednim watkiem o dzieciakach na rowerach, chcialbym
    zapytac szanownych grupowiczow jak nalezaloby zareagowac na codzienny
    widok z jakim mam "przyjemnosc" sie spotykac, wracajac z roboty -
    siedzacej grupki malolatow pijacych piwo na skwerku przed moim domem.
    wiek - tak na oko jakies 14-15 lat.

    nie ulega watpliwosci ze trunki zanabyli w jednym z dwoch pobliskich
    sklepow... jak nalezaloby ewentualnie zareagowac rowniez na ten fakt ?

  • 2. Data: 2006-04-22 00:20:48
    Temat: Re: Wiosna - dzieciaki z piwem... :\
    Od: buraxta <b...@g...com>

    news wrote:
    > nie ulega watpliwosci ze trunki zanabyli w jednym z dwoch pobliskich
    > sklepow... jak nalezaloby ewentualnie zareagowac rowniez na ten fakt ?

    Idź do obu sklepów i powiedz, że widziałeś jak sprzedawali im alkohol i
    jeśli to się powtórzy narobisz im problemów - tak będzie chyba
    najprościej :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2006-04-22 01:19:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2006 00:35:15 +0200, news napisał(a):

    > nie ulega watpliwosci ze trunki zanabyli w jednym z dwoch pobliskich
    > sklepow... jak nalezaloby ewentualnie zareagowac rowniez na ten fakt ?

    Stanąć z daleka od ściany, nachylić się i wziąć rozbieg.
    Co oni Ci przeszkadzają? Jeśli będą się źle zachowywać, to dopiero reaguj.
    A jak są spokojni i chcą to niech sobie piją to piwo. Też popijałeś ich
    wieku.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-04-22 06:13:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Stanąć z daleka od ściany, nachylić się i wziąć rozbieg.

    Widać, że próbowałeś.

    > Co oni Ci przeszkadzają?

    Łamią prawo, wystarczy?

    Poza tym takie szczyle nawet na trzeźwo potrafią być niebezpieczne a jak
    się napiją to lepiej nie znaleźć się na ich drodze.

    > Jeśli będą się źle zachowywać, to dopiero reaguj.

    Toteż właśnie zachowuja się źle i chce reagować.
    Jak dziecko bawi się zapałkami to czekasz aż będzie pożar i dopiero
    wzywasz straż?

  • 5. Data: 2006-04-22 10:06:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Łamią prawo, wystarczy?

    nie lamia prawa picie nie jest zakazane, zakazanym jest sprzedawanie
    maloletnim oraz naklanianie do picia, rozpijanie itp.

    P.

  • 6. Data: 2006-04-22 10:07:14
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-22, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Stanąć z daleka od ściany, nachylić się i wziąć rozbieg.
    > Co oni Ci przeszkadzają?

    Polecam zapoznanie się z teorią zbitych szyb.

    Renata

  • 7. Data: 2006-04-22 11:07:51
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości news:e2cv7d$g94$1@inews.gazeta.pl...

    > nie lamia prawa picie nie jest zakazane, zakazanym jest sprzedawanie
    > maloletnim oraz naklanianie do picia, rozpijanie itp.

    A picie w miejscu publicznym jest dozwolone?

  • 8. Data: 2006-04-22 11:22:20
    Od: "Przemek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:e2cv7d$g94$1@inews.gazeta.pl...

    > A picie w miejscu publicznym jest dozwolone?

    nie ma przepisu zabraniajacego picia w miejscu publicznym

  • 9. Data: 2006-04-22 11:25:37
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-22, Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Przemek R."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:e2cv7d$g94$1@inews.gazeta.pl...

    > A picie w miejscu publicznym jest dozwolone?

    Zależy w jakim. W opisywanym przypadku nie jest dozwolone.

    Renata

  • 10. Data: 2006-04-22 11:41:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2006 10:07:14 +0000 (UTC), Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Polecam zapoznanie się z teorią zbitych szyb.

    Jeśli będą agresywni, to wtedy należy reagować, ale jeśli nie są, to po co
    utrudniać im życie? Zapewne w 99% przypadków młodzi ludzie chcą po prostu
    napić sie piwa i spokojnie pogadać. Nic nikomu nie szkodzą.

    Idąc dalej takim tokiem myślenia jak Twój czy Alka, to należałoby im w
    ogóle zakazać wychodzenia z domu, bo przecież mogą być niebezpieczni...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl