  • 41. Data: 2006-04-23 20:43:42
    Temat: Re: Wiosna - dzieciaki z piwem... :\
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 23 Apr 2006 20:06:28 +0000 (UTC), Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ja nie pilem.

    Oczywiście, że tak. Przykładny obywatel.

    > Skoro to dla ciebie interesujace, to moze bys cos na ten temat przeczytal,
    > zanim zaczniesz sie madrzyc. Jest dostepnych mnostwo odpowiednich badan.

    Wyniki badań mają to do siebie, że opierają się na statystyce. A ta jak
    wiadomo kłamie. Jeśli dajmy na to przebada się 90 nastolatków z normalnych
    rodzin i wśród nich będzie 1 uzależniony + przebada sie 10 nastolatków z
    rodzin pijackich/patologicznych, gdzie uzależnionych będzie 9, to wynik
    badania jest taki, że uzależnia sie 10% nastolatków - czyli jak widać
    kompletna bzdura.

    > No jaki? Sprobuj sobie w USA wypic piwo w swoim ogrodku, jesli to bedzie
    > widoczne z ulicy, hehe.

    Hehe, prohibicja w USA jest _TERAZ_, geniuszu?

    > Porownaj sobie ilu jest ludzi uzaleznionych od legalnych uzywek
    > (alkoholicy, nikotynisci) i uzaleznionych od tych nielegalnych.
    > Moze dotrze, ze ograniczenia maja sens.

    Wprowadź kokaine do kiosków z piwem i papierosami, i po roku porównamy
    sobie liczbe uzależnionych. Ciekawe, co nam wyjdzie? I w USA jest niby mało
    alkoholików? A przecież nie kupisz tam piwa jak nie masz 21 lat...

    > I wyobraz sobie, ze ne wszystkim marzy sie spoleczenstwo pijakow i cpunow.

    Tak samo jak nie wszystkim marzy sie centralnie sterowane, gdzie ktoś mi
    mówi co mi wolno a czego mi nie wolno. Oczywiście mówie tu o sytuacji,
    kiedy konkretne działanie będzie przynosiło szkodę tylko i wyłącznie mi,
    nikomu więcej.

    > Druga sprawa - jak spaceruje sobie po parku z rodzina, to niz zycze sobie
    > zeby moj dzieciak podziwil chlejaca smarkaterie.

    Ale jak w domu sie zdenerwujesz, to nie raz zdarza sie, że poleci jakaś
    "kurwa", no nie? A na imieniny i dzień kobiet wóda na stole obowiązkowo.

    > I dlatego dzwonie po policje. Moze przy okazji rodzice zainteresuja
    > sie co robia ich "pociechy".

    Jasne.

    Zresztą... Z Tobą w ogóle nie ma sensu dyskutować... Popatrzyłem sobie na
    Twoje posty na innych grupach i można stwierdzić tylko jedno: przykładny
    obywatel, zero wad, zero problemów, to my wszyscy jesteśmy jacyś inni, bo
    Ty jesteś debeściak :]

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 42. Data: 2006-04-23 21:28:51
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    scream <n...@p...pl> napisali:

> [...]
    > rodzin pijackich/patologicznych, gdzie uzależnionych będzie 9, to wynik
    > badania jest taki, że uzależnia sie 10% nastolatków - czyli jak widać

    Czyli nie raczysz sie zainteresowac rzekomo interesujacymi dla Ciebie
    rzeczami. To w takim razie EOT z mojej strony. Nie mam zamiaru dyskutowac
    z Twoimi dziecinnymi wyobrazeniami.
    O metodologii tez masz nikle pojecie...

    > Wprowadź kokaine do kiosków z piwem i papierosami, i po roku porównamy
    > sobie liczbe uzależnionych.

    Ano wlasnie.

> [...]
    > mówi co mi wolno a czego mi nie wolno. Oczywiście mówie tu o sytuacji,
    > kiedy konkretne działanie będzie przynosiło szkodę tylko i wyłącznie mi,

    Zapominasz, ze takie szumowiny przynosza szkode calemu spoleczenstwu.
    Jak sie zamkniesz na bezludnej wyspie, to rob co chcesz.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 43. Data: 2006-04-23 21:30:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    scream <n...@p...pl> napisali:

    > Doprawdy? Sądy sugerują się językiem potocznym? No, to ciekawe...

    Skoro skwer jest czescia placu, to policja posluzy sie terminem plac.
    I finito.

  • 44. Data: 2006-04-24 07:06:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Wyniki badań mają to do siebie, że opierają się na statystyce. A ta jak
    > wiadomo kłamie.

    Twoje wynurzenia nie opierają się na statystyce więc są oczywiście
    słuszne?

> [...]
    > rodzin pijackich/patologicznych, gdzie uzależnionych będzie 9, to wynik
    > badania jest taki, że uzależnia sie 10% nastolatków - czyli jak widać

    Tak, to co napisałeś to kompletna bzdura.

> [...]
    > mówi co mi wolno a czego mi nie wolno. Oczywiście mówie tu o sytuacji,
    > kiedy konkretne działanie będzie przynosiło szkodę tylko i wyłącznie mi,

    Dopóki jesteś niepełnoletni twoje prawo do decydowania o sobie jest
    ograniczone. Wynika to z ograniczonej zdolności oceny oraz kierowania
    własnym postępowaniem. To nic nowego i dotyczy nie tylko picia alkoholu.

    > Ale jak w domu sie zdenerwujesz, to nie raz zdarza sie, że poleci jakaś
    > "kurwa", no nie? A na imieniny i dzień kobiet wóda na stole obowiązkowo.

    Znasz go tak dobrze czy tylko piszesz to przez analogię do swoich
    obyczajów rodzinnych?

  • 45. Data: 2006-04-24 10:10:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 24 Apr 2006 09:06:07 +0200, Alek napisał(a):

    > Twoje wynurzenia nie opierają się na statystyce więc są oczywiście
    > słuszne?

    Opierają sie na obserwacji, która jest dla mnei bardziej wiarygodna niż
    tabelki z cyferkami.

    > Znasz go tak dobrze czy tylko piszesz to przez analogię do swoich
    > obyczajów rodzinnych?

    Poczytaj sobie posty tego pana na innych grupach. Jest po prostu
    człowiekiem doskonałym.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 46. Data: 2006-04-24 12:05:46
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > A dzisiejsi 15-latkowie to są dzieci? Dzieci, które mogą założyć własną
    > firmę, mają dowody osobiste, które piszą taką "młodszą mature" (egzamin
    > gimnazjalny), przeklinają, palą papierosy, współżyją ze sobą, chodzą na
    > całonocne imprezy i do klubów, są rozwinięci fizycznie, nie bawią się
    > zabawkami, całkiem sporo z nich jest już nawet dość rozwinięte
    > emocjonalnie...

    Więc niech się też dostaną do sejmu i ustawę sobie zmienią.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 47. Data: 2006-04-24 14:28:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Doprawdy? Sądy sugerują się językiem potocznym?

    a uważasz że nie i każde słowo wymaga definicji w akcie prawnym?

    KG

  • 48. Data: 2006-04-24 14:29:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
    > Ustawa o działalności gospodarczej stwierdza, że przedsiębiorcą może być
    > osoba fizyczna. Nie podaje granicy wieku. Co najwyżej więc w pewnych
    > sprawach będzie musiał występować opiekun prawny jako pełnomocnik...

    w pewnych? we wszystkich zapewne
    i raczej nie pełnomocnik

    KG

  • 49. Data: 2006-04-26 12:02:04
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-23, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Ale jak w domu sie zdenerwujesz, to nie raz zdarza sie, że poleci jakaś
    > "kurwa", no nie? A na imieniny i dzień kobiet wóda na stole obowiązkowo.

    Czy można w dyskusji upaść jeszcze niżej?

> [...]
    > obywatel, zero wad, zero problemów, to my wszyscy jesteśmy jacyś inni, bo

    Czy masz jakieś problemy z odróżnieniem treści dyskusji od dyskutanta,
    czy twój problem polega raczej na braku rzeczowych argumentów przy
    nadmiarze personalnych?

    Renata