  • Data: 2006-01-20 16:51:53
    Temat: Windykacja należności - prokuratura???
    Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pisałem niżej, że nie mogę odzyskać 15.000 zł od dłużnika. Firma
    windykacyjna nie dała sobie rady (spisaliśmy umowę cesji tego długu),
    komornik nic nie wyegzekwował.

    Znajomy natomiast opowiedział mi dziś pewną rzecz. Był on winien pewnej
    firmie pieniądze, firma windykacyjna zaczęła mu grozić, że jego sprawę
    zgłosi w prokraturze i będzie ścigany jako przestępca. Czy faktycznie coś
    takiego się praktykuje? Skoro jest nakaz zapłaty, dłużnik nie ukrywa się i
    obiecuję spłatę choćby w ratach, to może tą sprawą się zająć prokuratura?
    Czy jest to raczej puste straszenie działające psychologicznie?

    K.