  • 11. Data: 2013-06-25 23:23:58
    Temat: Re: Windykacja: Sp. z o.o. K. A.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Jun 2013, Robert Tomasik wrote:

    > W kwestiach wiary nieomylny jest Biskup Rzymu.

    Podważam :>

    > W kwestiach podatkowych Ty :-))

    Też podważam :(
    Wspomniany ryczałt od najmu jest przykładem wzorcowego
    wtopienia - zabrałem głos przed zaaplikowaniem zasady "podatki
    nie tworzą zdarzeń" :] (najpierw trzeba sprawdzić, czy samo
    zdarzenie jest prawidłowo interpretowane, a dopiero potem
    jego elementy opodatkować).
    Nie wspomnę przez grzeczność o czasach kiedy zaczynałem
    i Maddy np. prostowała mi kręgosłup w kwestii niepodlegania ;)

    > Ciekawe, kiedy w uzasadnieniu do decyzji pojawisz sie jako źródło
    > wykładni :-)

    Oj, do tego chyba trzeba mieć "papiery" :D
    Ale owszem, kilka razy podejrzewałem że flejmy na .podatki
    inicjowały artykuły prasowe - w sumie nie dziwne, redaktorom
    płacą od strony, to pewnie szukają tematów które pozwalają
    coś napisać :)

    pzdr, Gotfryd