  • 1. Data: 2013-06-16 01:24:23
    Temat: Dziesięciodniowy termin zwrotu, a towar robiony "pod klienta"
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Łelkam ewrybady ;)

    Pytanko: sprzedaję na allegro - tak zwany sklep - fotopuzzle. Założenie jest
    takie, że klient po złożeniu zamówienia i dokonaniu wpłaty przesyła mi
    zdjęcie, które ja drukuję i robię z nich puzzle. Czyli trzaskam pudełko
    dżigsałów które w domyśle mają być np. prezentem dla jego kochanka (tak,
    miałem takie zlecenie, zdjęcie męskich klejnotów wysuwających się spod futra
    z lisów, z imienną dedykacją).
    Klient ma prawo odstąpić od zamówienia. Czy w tej sytuacji również? Puzzle z
    penisem mogę sobie co najwyżej wsadzić w tyłek - koszt materiałów i
    produkcji w plecy, a raczej nie widzę możliwości odsprzedaży ;)

    Pozdr.,

    Koziołek
    --
    www.przepraszamzacrossposta.blox.pl
    www.blogmateuszka.blox.pl

  • 2. Data: 2013-06-16 02:19:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@X...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > również? Puzzle z penisem mogę sobie co najwyżej wsadzić w tyłek -
    > koszt materiałów i produkcji w plecy, a raczej nie widzę możliwości

    Nie, nie może.

    poguglaj: zwrot towaru na zamówienie

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 3. Data: 2013-06-17 23:37:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 16 Jun 2013, Koziołek wrote:

> [...]
    > takie, że klient po złożeniu zamówienia i dokonaniu wpłaty przesyła mi
    > zdjęcie, które ja drukuję i robię z nich puzzle.

    http://prawo.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-2-marca-20
    00-r-o-ochronie-niektorych-praw-konsumentow-oraz-o-o
    dpowiedzialnosci-za-szkode-wyrzadzona-przez-produkt-
    niebezpieczny/rozdzial-2_umowy-zawierane-na-odleglos
    c/?on=09.11.2012
    +++
    3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstšpienia od umowy
    zawartej na odległoœć nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    [...]
    4) œwiadczeń o właœciwoœciach okreœlonych przez konsumenta w złożonym
    przez niego zamówieniu lub œciœle zwišzanych z jego osobš;
    ---

    > Klient ma prawo odstąpić od zamówienia. Czy w tej sytuacji również?

    A jak myślisz? ;)
    Z góry uznaję reklamację Johna że strony kodowe pomieszane, ale
    NIE MAM ZAMIARU zaprzeczać i twierdzić jakobym dochowywał stadardów ;)
    (ja, nie mój czytnik)

    pzdr, Gotfryd