  • 1. Data: 2002-05-16 13:24:37
    Temat: Windows do firmy
    Od: "Szuwar" <s...@e...com.pl>

    Witam,
    zapewne temat poruszany niejednokrotnie. Chcialbym nabyc legalne
    oprogramowanie Microsoft Windows 98 do firmy. Moje pytanie brzmi czy mozna
    nabyc to oprogramowanie uzywane czy musi byc nowe. Spotkalem sie z tym, ze
    licencjonowany Windows zostaje odsprzedawany.

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2002-05-16 19:15:00
    Temat: Re: Windows do firmy
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    Użytkownik "Szuwar" napisał:

    > Witam,
    > zapewne temat poruszany niejednokrotnie.

    W istocie.

> [...]
    > nabyc to oprogramowanie uzywane czy musi byc nowe. Spotkalem
    > sie z tym, ze
    > licencjonowany Windows zostaje odsprzedawany.

    Możesz od kogos odkupic licencje pod warunkiem, ze nie bedzie to OEM,
    czyli wersja systemu przywiązana do sprzętu i licencjonowana jako
    całość.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-05-17 12:36:49
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    [...]

    > Możesz od kogos odkupic licencje pod warunkiem, ze nie bedzie to OEM,
    > czyli wersja systemu przywiązana do sprzętu i licencjonowana jako
    > całość.

    Tylko dobrze byloby najpierw przeczytac te licencje i sprawdzic, czy
    kupujacy ma
    "prawo cesji" - czy moze licencje odsprzedac.

    Boguslaw