  • 1. Data: 2003-11-13 20:24:07
    Temat: Win Home Edition dla firmy
    Od: "onet" <r...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Czy może ktoś wie jak jest w przypadku oprogramowania Windows, ale "Home
    Edition" w firmie?
    czy może być i czy nikt się nie czepnie
    oprogramowanie jest oczywiście oryginalne

    Radek

  • 2. Data: 2003-11-13 20:51:06
    Temat: Re: Win Home Edition dla firmy
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "onet" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bp0pvo$l3v$1@news.onet.pl

    > Czy może ktoś wie jak jest w przypadku oprogramowania Windows, ale "Home
    > Edition" w firmie?
    > czy może być i czy nikt się nie czepnie

    "Home" to okrojona wersja "Proffesional'a". Jest tańsza
    o kilkaset złotych i to Ty decydujesz co chcesz kupić
    i użytkować. Nie bardzo rozumiem kto i za co miałby
    się "czepnąć".

    > oprogramowanie jest oczywiście oryginalne

    Oczywiście!.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby czuć się wolnym istnieje prosty sposób:

  • 3. Data: 2003-11-14 00:20:32
    Od: "-={Dj Joy}=-" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o kilkaset złotych i to Ty decydujesz co chcesz kupić
    > i użytkować. Nie bardzo rozumiem kto i za co miałby

    Autor postu sugerował się chyba nazwą Hom, która wg niego ma świadczyć o ty,
    ze system ten jest przeznaczony tylko do użytkowania w domu ;) ( To jest
    tylko moje zdanie)

  • 4. Data: 2003-11-14 11:38:23
    Od: "Radek" <g...@g...pl>

    zgadza się, myślałem, że jeżeli jest Home, to można uzytkować tylko jako
    oprogramowanie na użytek "domowy"

    dzięki wszystkim

    Pzdr

    Radek