    From: "czlowiek" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wielki problem z umową (Inwestor vs Wykonawca)
    Date: Mon, 7 Apr 2008 12:56:34 +0200

    Witam szanownych grupowiczów.
    Mam taki raczej nie mały problem.
    Podpisałem umowę na wykonanie projektów i ...
    Po wstępnych rozmowach z Inwestorem, miałobyć to kilka obiektów (góra
    10-15).
    Chcialem, aby te obiekty imiennie wystąpiły w umowie, Inwestor napisał
    ogólnie "Na terenie ..."
    Tu się sam wkopałem, podpisując tę umowę, wierząc na słowo.
    Ostatecznie tematów wyszlo ok. 35 (wynagrodzenie pozostało w miejscu)
    Inwestor miał dostarczyć aktualne mapy do celów projektowych.
    Pierwotnie termin złożenia projektów do Starostwa opiewał na 31.10.2007 r.
    jednakże, do tego terminu dostałem kilka map aktualnych (wcześniej dostałem
    te same wersje map, ale bez pieczątek starostwa).
    Zaczęły się schody. Inwestor zaczął winę zwalać na mnie za niedotrzymanie
    terminu. Jedna wielka bzdura.
    Mało tego zaczął dokładać kolejne tematy. Ostatnie mapy podesłał w lutym
    tego roku.
    Projekty złożyłem na ZUD, i tu kolejny raz pod górkę.
    Panie ze Starostwa kazały mi ponanosić brakujące ZUD'y od UWAGA.... 2005 r.
    W każdym ze złożonych tematów zawsze czegoś brakowało. Krótko mówiąc
    aktualność map była do dupy.
    Szczerze powiem, że już żygam i Inwestorem i tymi tematami.
    Nie jestem firmą geodezyjną, ani wykonawcą map a marnuję czas na ich
    poprawianie.
    Krótko mówiąc chciałbym zerwać umowę ze względu na ten cały cyrk, lub
    wykonać to co już mam pouzgadniane wziąść pieniądze i wtedy wypowiedzieć
    umowę.
    Czy istnieje taka możliwość, abym nie poniósł żadnych konsekwencji ??
    Miał może ktoś podobne doświadczenia ??
    Bardzo proszę o jakieś porady.

    Pozdrawiam
    Mariusz Bieliński